Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er en litt forsiktig type som trives godt i komfortsonen, men nå er jeg lei av å være der! Nå skal jeg prøve nye ting som kan gi meg god mestringsfølelse på at jeg kan gjøre ting som er utfordrende eller litt ubehagelig. En ting jeg har bestemt meg for å gjøre er å klare å hoppe fra 5 meteren i Frognerbadet. En annen ting er at jeg aktivt skal slå av en prat med folk jeg kjenner i stedefor å prøve å unngå å bli gjenkjent på gata. Jeg vil ha tips til hva jeg kan gjøre, gjerne historier fra noen som har gjort noe lignende. Det kan være små utfordringer eller store, fysiske eller psykiske øvelser. Så hva har du å komme med? Anonymous poster hash: 6eced...ed3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Har du en aktivitet du synes ser spennende ut/er fasinert av, men som du ikke har prøv? Klatring, padling, dykking, sang, skuespill, tegning, maling, treskjæring..... Anonymous poster hash: 7b328...061
Mrs Smith Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 For meg hjelper det med utfordringer i jobbsammenheng, holde foredrag etc. Jobber du ?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg utfordrer deg til å gå bort til 5 ukjente mennesker (gjerne folk av utenlandsk opprinnelse, narkomane eller andre grupper som får mye hat) og gi dem et kompliment. Ønsk dem så en riktig god dag før du tusler videre. Anonymous poster hash: 75f16...335
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 For meg hjelper det med utfordringer i jobbsammenheng, holde foredrag etc. Jobber du ? Jeg er utdannet lærer og har derfor blitt trygg på å snakke i store forsamlinger. Det er ingen som oppfatter meg som sjenert, men jeg er likevel en introvert type. I utgangspunktet ønsker jeg i første omgang å utfordre meg selv fysisk. HI Anonymous poster hash: 6eced...ed3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Jeg utfordrer deg til å gå bort til 5 ukjente mennesker (gjerne folk av utenlandsk opprinnelse, narkomane eller andre grupper som får mye hat) og gi dem et kompliment. Ønsk dem så en riktig god dag før du tusler videre. Anonymous poster hash: 75f16...335 Den er fin. Jeg har gjort noe lignende tidligere, men da smilt til fremmede gjennom en hel dag. Anonymous poster hash: 6eced...ed3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Kom deg opp på en topp over 1000 m. Sykle på sti, gjerne ei du må gå opp, og leke deg ned igjen Ha på våtdrakt, prøv maske og snorkel i skjærgården, spennende! Anonymous poster hash: 586f4...27b
Mrs Smith Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 For meg hjelper det med utfordringer i jobbsammenheng, holde foredrag etc. Jobber du ? Jeg er utdannet lærer og har derfor blitt trygg på å snakke i store forsamlinger. Det er ingen som oppfatter meg som sjenert, men jeg er likevel en introvert type. I utgangspunktet ønsker jeg i første omgang å utfordre meg selv fysisk. HI Anonymous poster hash: 6eced...ed3 Skjønner ! Fallskjermhooping ? 😳 gir ett vannvittig kick! Eller mer ordinære og kanskje mindre utfordrende mål som toppturer el trene til en eller annen maraton hvis du liker trening. Rafting, dykking...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Gikk med 120 andre opp til Galdhøpiggen og kjente ingen! Kosa meg! Dro også til venezia med 180 nordmenn men kjente ingen:-) Anonymous poster hash: f49a6...f3b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Kom deg opp på en topp over 1000 m. Sykle på sti, gjerne ei du må gå opp, og leke deg ned igjen Ha på våtdrakt, prøv maske og snorkel i skjærgården, spennende! Anonymous poster hash: 586f4...27b Det er faktisk en ting jeg har tenkt på og som jeg må få gjennomført. Altså gå opp et fjell. Jeg setter den på lista mi. Takk sykling gjør jeg, også i marka. Dykking har jeg ikke prøvd, må tenke litt på det. HI Anonymous poster hash: 6eced...ed3
geitemarken Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tok bl.a. våtkortet (kajakkpadling). Så tok jeg videreutdanning i noe svært utfordrende for meg. Jeg ble frivillig ved en stor festival og kjent med masse folk. Ellers i hverdagen så MÅ jeg gjøre noe jeg kvier meg for minst en gang om dagen. Kvier jeg meg vet jeg med meg selv at jeg bare MÅ gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 For meg hjelper det med utfordringer i jobbsammenheng, holde foredrag etc. Jobber du ? Jeg er utdannet lærer og har derfor blitt trygg på å snakke i store forsamlinger. Det er ingen som oppfatter meg som sjenert, men jeg er likevel en introvert type.I utgangspunktet ønsker jeg i første omgang å utfordre meg selv fysisk. HIAnonymous poster hash: 6eced...ed3 Skjønner ! Fallskjermhooping ? gir ett vannvittig kick! Eller mer ordinære og kanskje mindre utfordrende mål som toppturer el trene til en eller annen maraton hvis du liker trening. Rafting, dykking... Jeg er i gang med trening og da spesifikt jogging som jeg egentlig ikke liker. Har faktisk tenkt på å melde meg på et løp. Maraton er litt langt, men kanskje Sentrumsløpet? Takk for tips. Fallskjermhopping blir nok litt laaaang unna min komforsone. HI Anonymous poster hash: 6eced...ed3
oslofrk Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Så kult HI - jeg kjenner meg igjen! Jeg er stolt over å ha svømt over et tjern i dag 😃 har du prøvd å klatre? Veldig spennende og utfordrende... Følger denne inspirerende tråden videre!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tok bl.a. våtkortet (kajakkpadling). Så tok jeg videreutdanning i noe svært utfordrende for meg. Jeg ble frivillig ved en stor festival og kjent med masse folk. Ellers i hverdagen så MÅ jeg gjøre noe jeg kvier meg for minst en gang om dagen. Kvier jeg meg vet jeg med meg selv at jeg bare MÅ gjøre det. Så bra! Du høres ut som en kilde til inspirasjon. Kom gjerne med flere historier på hva du gjør. Anonymous poster hash: 6eced...ed3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Så kult HI - jeg kjenner meg igjen! Jeg er stolt over å ha svømt over et tjern i dag har du prøvd å klatre? Veldig spennende og utfordrende... Følger denne inspirerende tråden videre! Så bra at vi er flere, så tøff du var som svømte over tjernet i dag. Jeg er ingen habil svømmer så det hadde jeg nok ikke turt. Jeg kan fortelle at jeg har hentet mye inspirasjon i mentalcoach Erik Bertrand Larssen og Lene Alexandra sine bøker. Anbefales! HI Anonymous poster hash: 6eced...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå