Gå til innhold

Jeg lurer så på hvor de er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse menneskene som syns det er greit å kalle fremmede mennesker for klysemuslimer, pakk, forbanna kjerring osv. Hvor lever de som syns det er greit å kuppe en hyggelig tråd med sure oppgulp og vise et menneskesyn som hører hjemme i nazi-tiden? Hvor er de menneskene som syns det er greit å uglese mennesker for deres klesdrakt?

De er heldigvis ikke i min omgangskrets!

Anonymous poster hash: 0f12e...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djises hvem pokker bryr seg :(

Anonymous poster hash: ddcd1...eef
Skrevet

Som jeg sku sagt det sjæl. Kan være tolerant i forhold til mye, men når det blir usaklig drittslenging da mister du meg. At vi har forskjellige meninger, fordommer og tanker rundt ting er så sin sak, men noen her inne er direkte kvalme. Vil bare trekke frem Urwa i denne sammenhengen - hun har tålt virkelig mye piss fra enkelte anonyme her inne, men fremstår likevel rak i ryggen i mine øyne og det er jeg rett og slett stolt av hun får. Det hadde vært så lett og bare gitt fingeren og spilt like lavmål, men neida Urwa, jeg gir deg tommelen opp og en klem. :)

Skrevet

Som jeg sku sagt det sjæl. Kan være tolerant i forhold til mye, men når det blir usaklig drittslenging da mister du meg. At vi har forskjellige meninger, fordommer og tanker rundt ting er så sin sak, men noen her inne er direkte kvalme. Vil bare trekke frem Urwa i denne sammenhengen - hun har tålt virkelig mye piss fra enkelte anonyme her inne, men fremstår likevel rak i ryggen i mine øyne og det er jeg rett og slett stolt av hun får. Det hadde vært så lett og bare gitt fingeren og spilt like lavmål, men neida Urwa, jeg gir deg tommelen opp og en klem. :)

Stolt av hun for. Før rettskrivingspolitiet kommer og tar meg.

Skrevet

"stolt av henne"

Hilsen rettskrivingspolitiet :)

Anonymous poster hash: ddcd1...eef
Skrevet

"stolt av henne" Hilsen rettskrivingspolitiet :)Anonymous poster hash: ddcd1...eef

Takk :) slipper jeg unna med en advarsel denne gangen? :P

Skrevet

Djises hvem pokker bryr seg :(Anonymous poster hash: ddcd1...eef

Jeg bryr meg. Skjønte du ikke det?

Og du står helt fritt til å holde deg unna tråden min.

Hi

Anonymous poster hash: 0f12e...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...