Gå til innhold

Dere med ett barn som har vært i Hunderfossen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye penger gikk med?

Hvilke parker var dere i?

Hva er verdt å bli med på eller ikke?

Har en jente på ett år.

Anonymous poster hash: 0f166...7a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor overnattet dere?

Pris på hele pakken?

Skrevet

Hvor mye penger gikk med?

Hvilke parker var dere i?

Hva er verdt å bli med på eller ikke?

Har en jente på ett år.

Jeg vet ikke helt hva ting koster, men en ettåring har det kanskje ikke like gøy på Hunderfossen. Jeg ville heller dratt til Lilleputthammer. Mye bedre for en sånn liten en. Og barnas bondegård..

Anonymous poster hash: c24eb...d15

Skrevet

Vi var der akkurat med en på 4.

Tror kanskje ikke Hunderfossen er stedet for en på 1.

Ikke mye å gjøre for så små barn.

Anonymous poster hash: d7c32...66d

Skrevet

Enig med de over. Ikke dra dit med en ettåring. Lilleputthammer kan være koselig. Ettåringen kan ikke gjøre noe i Hunderfossen bortsett fra å plaske i basseng (kan gjøres hvor som helst) og grave i sandkasse (også hvor som helst.)

Skrevet

Da hadde jeg heller dratt på barnas gård eller noe i den dur. Det koster jo over 3-400kr pr voksen, gjør det ikke det? Og det eneste dere kan gjøre mes en 1 åring der er vel å sitte med den på fanget i den store traktoren.. Mulig noe annet småtteri også.. Det vil koste det dere voksne spiser i tillegg.. Den lille får gratis glass og fruktposer mener jeg å huske ;)

Skrevet

Med en ett-åring har dere svært lite å gjøre på Hunderfossen, for å si det rett ut.

2-5 år ca: Lilleputthammer, etter det er Hunderfossen bra.

Anonymous poster hash: cec99...edf

Skrevet

Med en ett-åring har dere svært lite å gjøre på Hunderfossen, for å si det rett ut.

Er det mye mer for en 3-åring på Lilleputthammer enn Hunderfossen? Syns det så ut som han kunne være med på ganske mye på Hunderfossen?

Anonymous poster hash: 6f8fb...547

Skrevet (endret)

Her er jeg helt uenig. Var der med 3 åring i år.. Ifølge med flere 3 åringer. De hadde to knallflotte dager og var i ekstase. Det plikter selvfølgelig at det er en voksen som kan følge med på et par ting, men de koste seg bare verre. Radiobiler, tog, traktor, rafting, gullgraving, elektriske biler, froskekongen, prinsessa i tårnet og hele lekeområdet der nede. Gravemaskiner og sandkasser.. Ansiktsmaling og energisenteret.. Puh!

Så det så :)

Lilleputthammer var også koslig, men veldig tamt i forhold når man hadde vært på hunderfossen først..

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Signerer alle mann her. Parkbesøk med ettåringen er generelt ganske bortkastet. Husker vi var i Legoland med ettåringen vår og fant det helt tullete i ettertid.

Anonymous poster hash: cb0f0...f5d

Skrevet (endret)

Jeg har vært på Hunderfossen de siste to årene, med en som har vært ett og to år. Det har vært helt supert, så jeg skjønner ikke hva de andre her snakker om! I fjor kunne han ikke være med å kjøre noen attraksjoner, men det var allikevel kjempestas for han å være med og se på alt, løpe rundt på gresset, spise is, leke i sandkassa, prøve alle gyngehestene og trampolinene, grave gull (dvs plaske i gullrenna), og bade i barnebassenget. Vi var der hele dagen og han ble ikke lei. I år kunne han i tillegg kjøre traktor, biler, karusell, tog  +++. Det var også veldig moro å se på utstillingene inne i trollet, grave etter gull og bli klissvåt, for ikke å snakke om gravemaskinene. Det var himmelen for vår toåring i hvert fall.

Over til det du spurte om; vi brukte penger på billetter, parkering (50 kr), samt en del is og drikke. Under 1000 kr til sammen. Vi hadde med niste, så vi sparte en del på det.

Endret av Cat_Woman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...