Gå til innhold

Nutrillett sjokolade sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

For en stund siden begynte jeg å trene gi kuttet ut usunt mat, har ikke smakt brus og sjokolade på lenge. Men noen ganger er jeg hugen på sjokolade, kan jeg ta den fra Nutrilett ? Eller er den like usunn? Vil det å spise den innimellom ødelegge treningen min?

Anonymous poster hash: 2e09c...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er denne jeg mener:

Hi

post-42-0-00783900-1406543867_thumb.jpg

Skrevet

Nei, det er ikke sunt. Vil heller anbefale mørk sjokolade.

http://fitnessbloggen.no/nutrilett-sammenligning/

Men blir ikke bæsjen hard med mørk sjokolade? Det har jeg hørt.

Det får aldri jeg. Og med mørk sjokolade får man jo dekt sjokoladebehovet sitt med noen få biter. Kan ikke se for meg at man får hard mage av 20 g mørk sjokolade.

Skrevet

Men blir ikke bæsjen hard med mørk sjokolade? Det har jeg hørt.Anonymous poster hash: 2e09c...54e

Det får aldri jeg. Og med mørk sjokolade får man jo dekt sjokoladebehovet sitt med noen få biter. Kan ikke se for meg at man får hard mage av 20 g mørk sjokolade.

Hvilken smaker best?

Skrevet

Men blir ikke bæsjen hard med mørk sjokolade? Det har jeg hørt.Anonymous poster hash: 2e09c...54e

Hvilken smaker best?

Liker best freia Premium. Ellers bestiller jeg noen ganger fra utlandet en med bringebærsmak.

Skrevet

Hm... Jeg skjønner ikke hvorfor dere sammenlikner mørk sjokolade med bar? Jeg spiser baren som et måltid, ikke for å dekke sukkerbehovet. Har jeg misforstått?

Skrevet (endret)

Baren er jo ikke direkte sunn pga det er jo endel fett og sukker i den, men er jo mye bedre enn sjokolade da den iallfall inneholder næring som i et måltid. Skal du spise det istedenfor et måltid er det jo helt fint så vet du hvor mye kalorier du får i deg. (hvis det er viktig å ikke spise for mye) Er det i tillegg til måltid istedenfor sjokolade, så er det jo omtrent like mye kalorier i en bar som i sjokolade. (litt mindre i en bar) Men det ødelegger jo ikke treningen. Det gjør jo ikke sjokolade innimellom heller da.

Endret av Stina06
Skrevet

Jeg ville mye heller brukt mat, istedenfor en sånn bar. For det er jo ikke sunt. Mye bedre med ren mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...