Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er i uke 29 og jeg har så vanvittig vondt i underlivet. Jeg er hoven(åreknuter?)særlig på venstre side i underlivet og det verker på hele området der nede.... særlig vondt etter jeg har sittet en stund og reiser meg eller når jeg har gått flere timer...... Blodårene nede på selve føttene står også ut.... noen med erfaring angående dette? Har mye kynnere også... Anonymous poster hash: a28e2...df7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Samme her, men sånn er det nok bare. Er ingenting galt med meg, blir bare sprø av å føle alt så ubehagelig hele tiden. Anonymous poster hash: 8957b...bb9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 hvilken uke er du i du som har det likt? Anonymous poster hash: a28e2...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå