Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Gift på 6. året, vært sammen i ti. Møttes da vi var 21 år, og gravide da vi var 23, så gikk rimelig raskt. Da vi møttes hadde jeg nok mer fokus på egenskapene hos mannen enn å ha de helt store følelsene. I ettertid ser jeg at jeg er svært heldig, men som jeg angrer!! De siste tre årene har vært et slit! Alt stemmer; like verdier, like interesser, lik oppdragelse+++ MEN! Jeg klarer ikke være nær han. Tenner overhodet ikke på han, og det er som å kysse broren min! Det blir helt feil! Blir kvalm når jeg tenker på at han tar på meg. Det siste året har jeg grått etter sex hver gang. Hvorfor føles det så feil!?? Er ofte kåt, og tenner på andre(altså, i tankene. Har ikke hatt sex med andre). Ønsker å rette på dette, ønsker ikke å gå fra mannen...men hvordan?? Anonymous poster hash: b36ad...46b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Hvis dere i samråd blir enig om at dere skal ha null fysiskkontakt og tilnærming kan dere jo fremdeles være et par. Hvis ikke fortjener han bedre enn dette. Du også forsåvidt. Anonymous poster hash: 2ff72...158
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Men dette går jo ikke, du kan ikke ha det sånn. Slik jeg ser det har du ikke mye alternativ enn å gå. Bare det at du blir kvalm er jo helt forferdelig. Mye kan jobbes med, men er du ikke tiltrukket av han er det lite å gjøre med saken. Anonymous poster hash: b7647...d06
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har det på AKKURAT samme måte! Har vært sammen i over 10 år og har tre barn sammen. Jeg tenner overhodet IKKE på han. Blir fysisk dårlig og kvalm bare han er borti meg. Vi har ikke hatt noe sexliv på tre år. Og det er ikke noe galt med sexlysten min, for jeg er mye kåt og tenner veldig på mange andre. Vi har gått til familieterapeut uten at det løste problemene. Nå går vi til sexolog for å se om det kan hjelpe. Men han er blitt som en bror for meg, og det er så UNATURLIG å kysse og ha sex med han! Det verste er at jeg ikke en gang har lyst til å ha lyst på han. Men vi får se hvor disse terapitimene fører oss.... Mulig vi ender med å ha et åpent forhold. For vi samarbeider helt utrolig godt om barna, og vi krangler omtrent aldri. Er kun disse brødrefølelsene som står i veien... Anonymous poster hash: fc557...f64
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Altså.. hva med at dere ordner dere litt? trener, osv. Han kan umulig se bra ut om du blir kvalm av han. Enkelt og greit. Viktig og holde seg oppe selv om man er i et forhold. Dere kan jo ta en pause. Anonymous poster hash: 41329...c18
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hmm... vanskelig. Gjør han drg lykkelig ellers? Føler du du elsker han? Ofte henger følelser og lyst sammen........ Anonymous poster hash: 85091...c63
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Her er det vel mennene det er synd på. Slipp dem fri! Anonymous poster hash: d77a7...388
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Han har en kropp de fleste misunner, så er ikke der det ligger. Nei, elsker han ikke slik som jeg burde, men skulle ønske jeg gjorde det! Jeg tok det opp med han en gang. Prøvde å være ærlig, ydmyk og tydelig. Trodde jeg hadde tatt livet av ham! For han finnes det ikke annet alternativ enn å være med meg og sønnen vår! La ham slippe ja....gjerne for meg, men han kommer aldri til å takle et brudd. Hi Anonymous poster hash: b36ad...46b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Han har en kropp de fleste misunner, så er ikke der det ligger. Nei, elsker han ikke slik som jeg burde, men skulle ønske jeg gjorde det! Jeg tok det opp med han en gang. Prøvde å være ærlig, ydmyk og tydelig. Trodde jeg hadde tatt livet av ham! For han finnes det ikke annet alternativ enn å være med meg og sønnen vår! La ham slippe ja....gjerne for meg, men han kommer aldri til å takle et brudd. Hi Anonymous poster hash: b36ad...46b blir drt brudd må han jo bare takle det? Du kan ikke leve sammen med han fordi han ikkr takler et brudd. Nå må du tenke på deg selv kjære deg. Skal du gråte hver gabg dere har sex resten av livet? Skal du aldri føle at du elsker en mann igjen? Fortjener ikke han bedre? Fortjener ikke sønnen deres å få oppleve et hjem med ekte kjærlighet mellom to voksne? Jeg sier ikke bastant at et brudd er løsningen. Men dere må kommunisere. Finne på ting sammen- prøve finne de følelsene du en gang hadde igjen ( om du noen gang egentlig hat hatt dem?). Det er klart et brudd er ubeskrivelig vondt. Men er ikke å leve slik du gjør nå også det? Anonymous poster hash: 85091...c63
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Få ham til å forstå at han har det bedre uten deg. Forestill for ham alternativer: null sex for resten av livet eller brudd slik at han kan finne ei som elsker hele ham, også hans kropp. Anonymous poster hash: 19ddd...941
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har spurt han om det siste anonym beskriver. Da sa han at så lenge vi er sammen, trenger han ikke sex. Men ser han blir lei seg og nesten litt sur når jeg avviser han. Det er forferdelig vondt både for han og meg, men dagene går nå...Hi Anonymous poster hash: b36ad...46b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har spurt han om det siste anonym beskriver. Da sa han at så lenge vi er sammen, trenger han ikke sex. Men ser han blir lei seg og nesten litt sur når jeg avviser han. Det er forferdelig vondt både for han og meg, men dagene går nå...Hi Anonymous poster hash: b36ad...46b Det sier han NÅ, tror du at han gjør det samme om 2 år? 5 år? 10 år? De fleste har behov for sex. Så du må være forberedt på stor sannsynlighet for at han anskaffer seg elskerinne med årene. Og at hvis du blir forelsket og føler kraftig begjær for en annen mann, kan du velge å gå. Da er det bedre å gå NÅ. Jo lenger tid det tar desto mer vil det såre ved brudd. Anonymous poster hash: 19ddd...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå