Gå til innhold

Ex/barnefar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exen min og også barnefar måtte passe lille barnet vårt på under ett år natt til søndag, han hadde barnet hos meg i mangel av egen leilighet mens jeg var avgårde på sykehuset med det eldre barnet vårt.

Fikk spørsmål ganske sent (natt) om han kunne ha overnattingsbesøk i leiligheten min av sin nye flamme (kjent henne i 1 uke eller noe). 

Jeg sa i bunn og grunn at jeg syns det var ekkelt med tanke på at det var jo min leilighet og så ikke helt vitsen med å dra henne inn der. 

I tillegg måtte han jo se etter barnet som han nesten ikke har overnatting med ellers. Og litt rart å involvere en ny i barna når de ikke engang anser seg som sammen enda.  

Han mente jo på det at det var ment som en støtte til han pga hva som hadde skjedd med vårt eldre barn..

Hva hadde du gjort/tenkt? 

Anonymous poster hash: 663cc...c7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor oppegående og fornuftig han er ellers. I utgangspunktet hadde jeg ikke villet ha et fremmed menneske inn i min leilighet sammen med barnet mitt, men hvis jeg hadde stolt på hans dømmekraft så hadde jeg sagt det var greit.

Anonymous poster hash: 4d823...091
Skrevet

Herregud, det er er feil på så veldig mange måter.

Sksl han introdusere barnet for en ny han har kjent i en uke, mens søskenet er på sykehus? Og i mammas leilighet

For et fokus fra en far...

Anonymous poster hash: 39e61...731

Skrevet

Herregud, det er er feil på så veldig mange måter.

Sksl han introdusere barnet for en ny han har kjent i en uke, mens søskenet er på sykehus? Og i mammas leilighet

For et fokus fra en far...

Anonymous poster hash: 39e61...731

Barnet er under ett år og skjønner nok ikke så mye av dette...

Anonymous poster hash: 4d823...091

Skrevet

Hadde det vært en langvarig kjæreste så hadde jeg sagt ja, men ei dame han har kjent i 1 uke? Nei.

Anonymous poster hash: 780c4...48b
Skrevet

Jeg hadde ikke lånt ut huset til eksen for at han skulle pule der. Han skal passe på et barn under ett år. Da passer det dårlig å ha med seg nyforelsket kjæreste som man ikke klarer å la være å tafse på. Hvordan har han tenkt å ha samvær hvis han må ha med seg noen under samværet og ikke klarer å gjennomføre det alene?

Hadde sagt nei og bedt bestemor/nabo eller noen andre om å passe barnet, helt til far skifter fokus.

Anonymous poster hash: f29a2...10e
Skrevet

Takk for svar, fikk svar tilbake at jeg kun tenkte på meg selv eller så kun ting fra min side.. 

Men syns selv det er altfor tidlig etter en uke i tillegg til at han så og si aldri har overnattingssamvær med barna så klarer han seg uten den nye en natt sånn at han kan fokusere på barna.. 

Skrevet

Synes det er altfor sært at han i det hele tatt vurderer noe slikt, synes du kan svare tilbake at det er han som kun tenker på seg selv og at barna kommer først her og ikke hans behov for en flamme han nettopp har møtt.  

Anonymous poster hash: ad4f1...217
Skrevet

Takk for svar, fikk svar tilbake at jeg kun tenkte på meg selv eller så kun ting fra min side.. 

Men syns selv det er altfor tidlig etter en uke i tillegg til at han så og si aldri har overnattingssamvær med barna så klarer han seg uten den nye en natt sånn at han kan fokusere på barna.. 

Du kan svare at han kan da droppe sexen denne ene dagen i uka når han skal ha ungen. Og at han gjerne kan pule omså 10 ganger om dagen på sin nye kjæreste når barnet ikke er der.

Skrevet

Å, er det mulig? Jeg har opplevd akkurat det samme!! Endte med at min mor kom og passet eldste (var minste som var på sykehuset) og barnefar var sint på meg i lange tider. Jeg sa at han ikke hadde noe interesse av å være med barnet sitt siden dama var viktigere. Jeg skjønte jo at de så sitt snitt med min leilighet siden han bodde hos en kamerat og hun hos foreldrene, hadde kjent hverandre i to uker. Jeg sa at min mor kunne komme og siden han snakket så mye om støtte i forhold til at minste var på sykehuset, så kunne han komme dit. Min mor kom, han dukket aldri opp på sykehuset. Og fikk høre masse om min mangel på samarbeid.

Anonymous poster hash: 45645...873

Skrevet

Du kan svare at han kan da droppe sexen denne ene dagen i uka når han skal ha ungen. Og at han gjerne kan pule omså 10 ganger om dagen på sin nye kjæreste når barnet ikke er der.

Han har ikke så mye overnatting med barna, han har hatt 3 overnattinger med en av dem i løpet av de 4 mnd siden vi flyttet fra hverandre..

Dette var pga det var krise. Følte det ble helt feil at han spurte meg kl 1 på natta da han liksom skulle sove, for ho minste våkner mellom 5 og 7.. 

Skrevet

Hadde vært uaktuelt å ha henne i min leilighet. Ny flamme betyr het sex, men ikke i mitt hus. Han ville vel benytte muligheten når han endelig fikk et sted for seg selv. Når hn sjeldent ser barnet så kunne han vel brukt tida med barnet.

Anonymous poster hash: 9425f...18b

Skrevet

Fy faen!!! Heeeeelt uaktuelt!! Den ene dagen kunne han vel for faen holdt fokus på ungen! Ikke faen om min eks ha fått vært i min leil med ny dame! Provoserende fyr!!

Anonymous poster hash: 169f6...010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...