Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 billigstrimler... Jeg testet 6 dager etter hverandre med billigstrimler, de to første dagene var testene helt hvite og de 4 neste var de veldig svakt positive. Så tok jeg en digital test for å få det bekreftet, men den viste ikke gravid ... Hvordan kan 4 billig tester vise falsk (?) strek da? Det er ca.38 dager siden første mensdag..har ikke fått mensen enda. Anonymous poster hash: 73d31...d69
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Kanskje de billige er mer sensitiv enn cb digital. Fortsett å test med de billige om du vil og har, og ta en til digital om 3 dager. Går an å få positiv og så negativ ved en kjemisk abort. Da ble egget befruktet men klarte ikke å feste seg så det datt ut. Men det var borti livmorveggen så kroppen produserte litt hcg, det stoffet som testene leter etter. Anonymous poster hash: a3d8b...8e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Ja...jeg har ikke flere tester igjen. Angrer på at jeg kjøpte den digitale, skulle bare kjøpt en vanlig test til og sett om streken er blitt sterkere enn tidligere. Er det noen andre som har opplevd noe sånn? HI Anonymous poster hash: 73d31...d69
fisken2015 Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Billigtestene måler nok HCG ved lavere konsentrasjon enn den digitale. Har du fått positiv så er du gravid. Om noen dager er nok den digitale også positiv. Lykke til! NB! Strekene trenger ikke bli sterkere etter hvert. Kommer an på fargestoffet i testene.
<3 2G <3 Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Ta en hcg blodprøve hos legen, ikke sikkert du skiller ut nok hcg i urin til å få sterke positive tester.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hei! Jeg har nok ikke svaret du vil høre.. men jeg har opplevd dette selv, med billigtester. (vel og merke for 9 år siden) da tok jeg flere billigtester, som alle ble svak positive. Men clearblue ble negativ. Jeg var ikke gravid. Jeg sluttet å kjøpe billigtester etter dette.. men det kan jo hende det bare var noe feil med akkoratt disse. Jeg krysser fingrene for deg, og håpe det sitter en liten spire i magen din Anonymous poster hash: 52caf...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå