Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Begge navnene! Ville valgt Tideman/Tidemann, men Waldemar er fantastisk også! Kult! Anonymous poster hash: 40dda...c38
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Waldemar klinger ikle så bra i mine ører , men tidemann er nydelig:) Anonymous poster hash: bbf8f...c6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Tidemann:-) Anonymous poster hash: 5a7d9...28d
casandra1980 Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Waldemar uten tvil, hvis jeg får gutt skal han hete det 😊
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Grusomme navn, begge to. Anonymous poster hash: f97e8...6a3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Begge navnene! Ville valgt Tideman/Tidemann, men Waldemar er fantastisk også! Kult! Anonymous poster hash: 40dda...c38 Hehe, da har vi lik smak Anonymous poster hash: acd1b...f48
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Grusomme navn, begge to. Anonymous poster hash: f97e8...6a3 Hva er fine navn i følge deg, da? Hi Anonymous poster hash: acd1b...f48
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Tidemann minner meg bare om sigaretter. Anonymous poster hash: 61a70...236
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Waldemar Anonymous poster hash: 4db69...da7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Kjenner ei dame som heter Tidemann til etternavn, så ville heller gått for Waldermar. Anonymous poster hash: 7334c...5d6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Grusomt stygge begge to. Anonymous poster hash: 2ef74...263
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #15 Skrevet 28. juli 2014 Det oser "nå må vi altså bruke navn som ingen andre har" av begge to. Anonymous poster hash: d7f58...d8e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #16 Skrevet 28. juli 2014 Grusomme navn, begge to. Anonymous poster hash: f97e8...6a3 Hva er fine navn i følge deg, da? Hi Anonymous poster hash: acd1b...f48 Du får bare slå deg til ro med at dette tydeligvis er elsk/hat navn. Anonymous poster hash: f97e8...6a3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #17 Skrevet 28. juli 2014 Grusomme navn, begge to. Anonymous poster hash: f97e8...6a3 Hva er fine navn i følge deg, da? Hi Anonymous poster hash: acd1b...f48 Sikkert sånn Kent-Andre og Cenneth-Daniel :-) Anonymous poster hash: fc694...ade
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #18 Skrevet 28. juli 2014 Jeg ser for meg gutter i blårutet skjorte, strengt knappet igjen i halsen. Med en mor med oppsatt hår bakenfor. Anonymous poster hash: 5a6ac...846
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #19 Skrevet 28. juli 2014 Tidemann røyk???? Anonymous poster hash: 65ee2...e74
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #20 Skrevet 28. juli 2014 Er det lov å hete Tideman til fornavn siden det er et etternavn? Uansett så er Waldemar finere, Tideman er røyk og etternavn for meg. Anonymous poster hash: 269c3...7f2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #22 Skrevet 28. juli 2014 Grusomme navn, begge to. Anonymous poster hash: f97e8...6a3 Hva er fine navn i følge deg, da? Hi Anonymous poster hash: acd1b...f48 Sikkert sånn Kent-Andre og Cenneth-Daniel :-) Anonymous poster hash: fc694...ade Når man ber om folks meninger om navn, så må man tåle å få ærlige svar uten å bli så dødelig fornærma at man må gjøre narr av de som svarer. Uansett hvilket navn du velger vil det alltid finnes folk som mener navnet er stygt. Gro deg baller og deal med det. "Så du liker ikke navnet, neivel, du liker sikkert ENDA styggeste navn så æddabædda!", blir så barnehagementalitet. Anonymous poster hash: f869f...0a6
Superdolly Skrevet 28. juli 2014 #23 Skrevet 28. juli 2014 Personlig forbinder jeg Tideman med tobakk, og jeg kunne aldri ha brukt det som navn på et barn.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #24 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har en Tidemann Og jeg hadde Valdemar på lista med nr 2. Begge er fine!! Anonymous poster hash: 709fb...78d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #25 Skrevet 28. juli 2014 Jeg liker godt lindemann, så tidemann Anonymous poster hash: 43f12...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå