Gå til innhold

Tidemann vs Waldemar - hva er finest? U/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge navnene! Ville valgt Tideman/Tidemann, men Waldemar er fantastisk også!

 

Kult!

 

Anonymous poster hash: 40dda...c38

Skrevet

Tidemann :)

Skrevet

Waldemar klinger ikle så bra i mine ører , men tidemann er nydelig:)

 

Anonymous poster hash: bbf8f...c6a

Skrevet

Tidemann:-)

 

Anonymous poster hash: 5a7d9...28d

Skrevet

Waldemar uten tvil, hvis jeg får gutt skal han hete det 😊

Skrevet

Grusomme navn, begge to. 



Anonymous poster hash: f97e8...6a3
Skrevet

Begge navnene! Ville valgt Tideman/Tidemann, men Waldemar er fantastisk også!

 

Kult!

 

Anonymous poster hash: 40dda...c38

Hehe, da har vi lik smak :)

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

Skrevet

 

Grusomme navn, begge to.

 

Anonymous poster hash: f97e8...6a3

Hva er fine navn i følge deg, da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

Skrevet

Tidemann minner meg bare om sigaretter.

 

 

Anonymous poster hash: 61a70...236

Skrevet

Waldemar :)

 

Anonymous poster hash: 4db69...da7

Skrevet

Kjenner ei dame som heter Tidemann til etternavn, så ville heller gått for Waldermar.

 

Anonymous poster hash: 7334c...5d6

Skrevet

Grusomt stygge begge to.



Anonymous poster hash: 2ef74...263
Skrevet

Det oser "nå må vi altså bruke navn som ingen andre har" av begge to.



Anonymous poster hash: d7f58...d8e
Skrevet

 

Grusomme navn, begge to.

 

Anonymous poster hash: f97e8...6a3

Hva er fine navn i følge deg, da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

 

Du får bare slå deg til ro med at dette tydeligvis er elsk/hat navn. 

 

Anonymous poster hash: f97e8...6a3

Skrevet

 

 

Grusomme navn, begge to.

 

Anonymous poster hash: f97e8...6a3

Hva er fine navn i følge deg, da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

Sikkert sånn Kent-Andre og Cenneth-Daniel :-)

 

Anonymous poster hash: fc694...ade

Skrevet

Jeg ser for meg gutter i blårutet skjorte, strengt knappet igjen i halsen. Med en mor med oppsatt hår bakenfor.

 

Anonymous poster hash: 5a6ac...846

Skrevet

Tidemann røyk????

 

Anonymous poster hash: 65ee2...e74

Skrevet

Er det lov å hete Tideman til fornavn siden det er et etternavn? Uansett så er Waldemar finere, Tideman er røyk og etternavn for meg.

 

Anonymous poster hash: 269c3...7f2

Skrevet

 

 

 

Grusomme navn, begge to.

 

Anonymous poster hash: f97e8...6a3

Hva er fine navn i følge deg, da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: acd1b...f48

Sikkert sånn Kent-Andre og Cenneth-Daniel :-)

 

Anonymous poster hash: fc694...ade

Når man ber om folks meninger om navn, så må man tåle å få ærlige svar uten å bli så dødelig fornærma at man må gjøre narr av de som svarer. Uansett hvilket navn du velger vil det alltid finnes folk som mener navnet er stygt. Gro deg baller og deal med det.

 

"Så du liker ikke navnet, neivel, du liker sikkert ENDA styggeste navn så æddabædda!", blir så barnehagementalitet.

 

Anonymous poster hash: f869f...0a6

Skrevet

Personlig forbinder jeg Tideman med tobakk, og jeg kunne aldri ha brukt det som navn på et barn.

Skrevet

Jeg har en Tidemann :)

 

Og jeg hadde Valdemar på lista med nr 2. 

 

Begge er fine!! 



Anonymous poster hash: 709fb...78d
Skrevet

Jeg liker godt lindemann, så tidemann ;)

 

Anonymous poster hash: 43f12...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...