Gå til innhold

Jeg er god nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør mitt beste! Huset er noen ganger ryddig, noen ganger ikke. Ungene går ikke sultne, spiser noen ganger tomatsuppe, noen ganger byggrynsrisotto med kylling.

Jeg er ikke superslank, men ikke veldig overvektig heller, Jeg drar på stranden og viser frem alle mine skavanker uten å stusse, for jeg vet at jeg er god nok!

Anonymous poster hash: 6f4e3...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke det.hilsen

LK

Anonymous poster hash: 84eaf...15c

Skrevet

LK

Anonymous poster hash: 84eaf...15c

Selvfølgelig er jeg det! Og jeg er så utrolig glad for jeg bestemte meg for at god nok er godt nok!! Jeg trenger ike å ha det fineste huset, den nyeste bilen, de dyreste klærne og den perfekte kroppen! Jeg trenger ikke at alle liker meg best, å være best på jobb.. For bedre enn sittbeste kan ingen gjøre, og da er det rett og slett nødt til å være godt nok!!

Skrevet

LKAnonymous poster hash: 84eaf...15c

Selvfølgelig er jeg det! Og jeg er så utrolig glad for jeg bestemte meg for at god nok er godt nok!! Jeg trenger ike å ha det fineste huset, den nyeste bilen, de dyreste klærne og den perfekte kroppen! Jeg trenger ikke at alle liker meg best, å være best på jobb.. For bedre enn sittbeste kan ingen gjøre, og da er det rett og slett nødt til å være godt nok!! Anonymous poster hash: 6f4e3...816

Amen!

And HALLELUJA!

Anonymous poster hash: e975a...afe

Skrevet

Jeg gjør mitt beste! Huset er noen ganger ryddig, noen ganger ikke. Ungene går ikke sultne, spiser noen ganger tomatsuppe, noen ganger byggrynsrisotto med kylling.

Jeg er ikke superslank, men ikke veldig overvektig heller, Jeg drar på stranden og viser frem alle mine skavanker uten å stusse, for jeg vet at jeg er god nok!

God nok er veldig bra :D

Jeg streber heller ikke mot det påståtte perfekte, men må ærlig innrømme at jeg har det veldig bra som jeg har det. Selv med huset på halv tolv og en kropp som bærer preg av litt av hvert :)

Skrevet

Mest sannsynlig ikke

Anonymous poster hash: 9bd58...ed0

Skrevet

Det er en ting jeg vil være perfekt til - og det er den perfekte mamma i mine barns øyne:) så får resten være godt nok!

Anonymous poster hash: 7a7c2...72e

Skrevet

Mest sannsynlig ikke

Anonymous poster hash:

9bd58...ed0

Mest sannsynlig ikke? Hva ønsker du å oppnå med en sånn kommentar? At jeg skal få det litt mindre godt med meg selv? Føler du deg litt bedre da?

Skrevet

Mauren av Inger Hagerup er mitt favorittdikt. Det kan jo passe litt nå? ;)

Mauren

Liten?

Jeg?

Langtifra.

Jeg er akkurat stor nok.

Fyller meg selv helt

på langs og på tvers

fra øverst til nederst.

Er du større enn deg selv kanskje?

You go girl!

Anonymous poster hash: 6828e...0c3

Skrevet

Du er en helt perfekt utgave av deg selv!

Skrevet

Mest sannsynlig ikke

Anonymous poster hash:

9bd58...ed0

Mest sannsynlig ikke? Hva ønsker du å oppnå med en sånn kommentar? At jeg skal få det litt mindre godt med meg selv? Føler du deg litt bedre da?

Se når dette er skrevet :-) En som sliter med nattevåk og er litt bitter på livet sikkert. Morsom kommentar da, siden hun ikke aner hvem du er :-)

Anonymous poster hash: e3d78...ede

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne tenke så godt om meg selv som du gjør .......

Jeg er ikke overvektig, men litt for mye... Jeg kan ikke se meg i speilet eller vise meg for hverken en mann eller stranda .....

Det er nok mest forsi jeg ble mobbet fra 1.klasse til videregående ...

Jeg kan aldri se noe godt i meg selv....

Enda jeg har fint hus ( ikke så ryddig)... Ny fin bil...

Men fy så flink du er!! Lykke til , du sterke jente

Anonymous poster hash: a64c9...cef

Skrevet

Jeg er ikke overvektig, men litt for mye... Jeg kan ikke se meg i speilet eller vise meg for hverken en mann eller stranda .....

Bestem deg for at du også er god nok, for det er du! Se seg selv i speilet hver dag og si høyt: jeg er god nok, jeg er slank nok, jeg er fin nok, jeg er flink nok! Lag en dagbok der du skriver fine ting om seg selv hver kveld, f. eks: jeg er en god lytter, jeg er en god mor, jeg har myk hud, jeg lager god mat, jeg har mat på bordet, tak over hodet, en fin familie, jeg har verdi for mennesker i min nærhet. Prøv å finne 20 ting å være fornøyd med hver kveld.

Du blir den du forteller deg selv at du er!!

Skrevet

Jeg er meg og jeg duger. Jeg er meg og jeg duger. Jeg er meg og jeg duger. Jeg er skapt i guds hellige navn. Aaaaaamen.

Anonymous poster hash: 9db43...369

Skrevet

Bestem deg for at du også er god nok, for det er du! Se seg selv i speilet hver dag og si høyt: jeg er god nok, jeg er slank nok, jeg er fin nok, jeg er flink nok! Lag en dagbok der du skriver fine ting om seg selv hver kveld, f. eks: jeg er en god lytter, jeg er en god mor, jeg har myk hud, jeg lager god mat, jeg har mat på bordet, tak over hodet, en fin familie, jeg har verdi for mennesker i min nærhet. Prøv å finne 20 ting å være fornøyd med hver kveld.

Du blir den du forteller deg selv at du er!!

Det er helt riktig! All forskning viser at det vi sier til oss selv blir en "sannhet". Jeg prøver derfor også å starte her morgen med å fortelle hvor fantastisk jeg er og at dagen skal bli super.

Anonymous poster hash: 3a5c0...df4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...