Gå til innhold

Hvor mye godteri spiser du i løpet av en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faller lett for fristelsen på butikken så det blir vel endel...

Drikker brus bare på lørdag også blir det sjokolade flere ganger i uka så jeg tipper 5 sjokolader. Is nå på sommern :)

Blir mye når man ser det i løpet av ei uke.

Anonymous poster hash: fd935...542
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Spiser ikke godteri, men spiser popcorn/potetgull 1-2 ganger i løpet av helgen

Skrevet

På sommeren blir det mindre enn vanlig, har ikke så lyst på godteri når det er varmt, men det blir heller et glass vin eller en øl på kveldene.

Resten av året spiser jeg kun godteri i helgene, men helga mi varer fra fredag kveld til søndag kveld da... Mest sjokolade, kanskje 4-6 ruter hver kveld, og så noe smågodt/nøtter i tillegg. Jeg spiser sjokolade på en veldig spesiell måte, må sitte rolig, og så deler jeg liksom opp hver rute i 4 biter, som jeg suger på i munnen. Da varer hver bit mye lengre :)

Anonymous poster hash: e12d2...300

Skrevet

Spiser noe hver dag. Hele året. Sukkerfri brus opptil flere ganger i uka. Er ikke overvektig da. For å holde meg tynn må jeg selvfølgelig begrense inntakene. Så hvis jeg har spist en sjokoladeplate en kveld, blir det ikke 3 knekkebrød med gulost til kvelds.

Men kan ikke bare spise godteri, så spiser mye salat og sunne måltider også ;)

Anonymous poster hash: 411fb...ab2

Skrevet

Varierer. Spiste mye søtt i løpet av sommerferien..sjokolade og is for det meste. Før sommeren har jeg kost meg med 70-86% sjokolade, litt hver dag.

Nå prøver jeg å begrense meg og spiser svært sjelden, selv ikke i helgene. Dette for å holde sukkersuget unna. Hvis jeg først spiser noe med sukker, føler jeg stadig på suget. Bedre å ikke spise noe. Evt. 86% sjokolade, men er ikke greit å spise for mye av den heller med hensyn til vekta. 

Anonymous poster hash: 4394d...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...