Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Denne... Anonymous poster hash: 015ef...da9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Flirer enda av nødbag, shoot me! Den var vel kanskje fra igår. Anonymous poster hash: 38eae...d6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Flirer enda av nødbag, shoot me! Den var vel kanskje fra igår. Anonymous poster hash: 38eae...d6a Den har jeg ikke lest? Hva var det om? Anonymous poster hash: a0b98...048
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144157587-hun-ble-adoptert-til-et-ektepar/#entry146540381 Denne! Skjønner ingenting igrunn. Men det er jo trist at hun har slått seg i panna da.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Flirer enda av nødbag, shoot me!Den var vel kanskje fra igår.Anonymous poster hash: 38eae...d6a Den har jeg ikke lest? Hva var det om? Anonymous poster hash: a0b98...048 Ei som spurte om hva vi andre hadde pakka i nødbagen (med tanke på terrortrussel og evakuering) hun hadde blant annet pakka kaffe og bananer...mente det i ramme alvor. Den sto klar i gangen. En del var enig og synes det var lurt, mange inkludert meg selv synes det er tøv, hysteri og overreaksjon. Beklager til alle som føler seg støtt. Anonymous poster hash: 38eae...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå