Gå til innhold

Medisinsk abort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg sine opplevelser, hvis noen her har utført en?

Anonymous poster hash: 02e65...85b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper deg med å dytte. Lurer på dette selv.

Anonymous poster hash: 67b34...368

Skrevet

ingen?

Anonymous poster hash: 02e65...85b
Skrevet

Opplevdes helt greit. Såklart. Det er jo litt psykiske ting som naturlig følger med, men sånn rent "teknisk" så gikk det mye bedre enn forventet.

Hadde lest masse her inne og hørt mange som syntes det var grusomt vondt og en forferdelig opplevelse. Pga dette grudde jeg meg skikkelig.

Jeg kom på sykehuset den ene dagen og fikk da disse første tablettene man skal ta. Dagen etter begynte det å blø en del. Står noen kan gjøre det. Da jeg kom på sykehuset sa de at det var en bra ting, for da pleide det å gå rimelig fort når man fikk de neste tablettene.

Jeg kom inn to dager senere kl 7:30 om morgenen. Ble møtt av ei hyggelig rolig dame som viste meg rimmet jeg skulle være på og tok en "obligatorisk" prat med meg og jeg fikk muligheten til å snakke litt med henne om tanker og spørsmål jeg hadde. Så fikk jeg et stort bind og ei sykehusskjorte. Deretter gav hun meg en paralgin forte og en gul tablett jeg ikke husker navnet på.

Så fikk jeg 4 tabletter jeg skulle sette så høyt opp i skjeden jeg greide og fikk beskjed om å ligge den første timen. Etter dette burde jeg bevege meg litt. For det skulle hjelpe på.

Jeg satte tablettene litt over 08. Husker jeg lå og såg på klokka og ventet på alle disse smertene jeg hadde hørt så mye om. Jeg kjente faktisk ingenting. Lå søik til kl var 9:30 før jeg turte å reise meg fra senga. Da kjente jeg at det kom noe på en måte. Slik det kjennes som når man har kraftig mens og reiser seg opp om morgenen etter å ha sovet i mange timer. Så gikk jeg på do (fikk et bekken jeg skulle få på, slik at de kunne følge med hva som kom ut).

Så kom det ekleste og det jeg sliter litt med i etterkant. Da jeg skulle ta av trusa og "bleien", kom det så mye at jeg ikke rakk å komme meg ned på bekkenet uten at det veltet ut en del ekle ting. Jeg så ingenting jeg ikke ville se, men det var mye blod og en del store klumper som datt ut på gulvet. Det høres forferdelig ekkelt ut, men siden du lurer, så forteller jeg.

Jeg måtte ringe på hjelp. Da kom dama og begynte å tørke beina mine og gulvet. Jeg følte meg veldig dum og liten der og da. Da vi hadde fårt vekk der verste, satte jeg lokker på bekkener og så gav hun meg mange vaskekluter og håndklær så jeg kunne vaske bort endel. Hun sa at ut fra det hun kunne se i bekkenet så det ut som alt hadde kommet allerede, men hun skulle komme tilbake til meg.

Så fikk keg skiftet på meg reint og tørt og gikk å la meg litt. Etter en stund kom hun inn og sa at hun hadde sett alt og at mest sannsynlig var alt ute allerede. Men hun skulle dobbeltsjekke med legen om jeg trengte ultralyd først.

Så fikk jeg meg litt mat (ikke det at jeg hadde matlyst) og lå og kom meg litt til hektene igjen. Ble helt skjelven og varm, men tror det var en reaksjon på det på badet og det ekle der.

Kl 11:30 fikk jeg beskjed om ay jeg kunne ligge å slappe av litt og reise når jeg var klar og jeg følte den verste blødningen hadde avtatt litt. Ble til kl 14. Fikk litt lunch før jeg reiste og fikk meg en dose til med smertestillende.

Bortsett fra litt kraftige "mensensmerter" på kvelden, som jeg døyvet med 2 ibux og 2 paracet, hadde jeg ikke mere vondt.

Om dere lurer på noe mer, må dere bare spørre.

Anonymous poster hash: 2dc42...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...