Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Min liker tydeligvis ikke den romantiske stilen med blomstrete chiffonkjoler som jeg syns kan være veldig søtt. Han er mer der at han liker stramme jeans eller korte og tighte kjoler, på grensen til litt horeaktig. Han har null problemer med å fortelle meg at kjolen jeg har på er stygg. Skal jeg bare drite i hva han mener og kjøpe akkurat det jeg selv vil ha eller bør jeg høre litt på han? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 8cd23...191
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Noe du liker, noe han liker. Anonymous poster hash: 0f8ad...043
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Jeg kler meg sånn jeg liker å gå. Jeg liker blomstrete kjoler som deg og hater alt som sitter tett, så hvis min mann hadde prøvd å si det samme som din, så hadde jeg fortsatt å gå i de blomstrete kjolene. Hvorfor skal jeg gå i noe jeg føler meg ukomfortabel i? Anonymous poster hash: 1c729...100
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg syns stramme klær er fint og sexy av og til, men ikke hver gang man skal ut på shopping f.eks. Anonymous poster hash: 8cd23...191
Siamese Hellhound Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Ja, det gjør jeg nok, for han pleier ikke å si noe stygt om hva jeg har på meg. Kan du ikke ha på deg det du har lyst til og evt kompromisse litt når du vil at han skal legge ekstra merke til deg?
eelis Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Jeg kler meg sånn som jeg liker. Har blant annet en del jakker han synes er rett og slett forferdelige. Men så kler jeg meg også sånn som han (og jeg) liker. Da blir han litt vill, så går det bra at jeg av og til kler meg "stygt"
klishe89 Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Jeg går i det jeg vil. Mannen må gjerne mene hva han vil om det, bryr meg ikke.
ønskerbebis Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Ja, men de bruker jeg ofte når jeg er ute med venner uten mannen osv. Skal vi ut sammen syns jeg det er gøy å kle meg i noe han syns er fint. Liker å gjøre meg pen for han når vi er ute sammen!
Elsker livet Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 En sjelden gang kan han kommentere at han ikke liker noe. Det gjør vel at jeg litt ubevisst liker plagget litt mindre selv også.
Odine! Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Han pleier ikke å klage. Jeg ville nok hørt litt på ham hvis det var et plagg han ikke likte. Men hvis han ville at han skulle ha en spesiell stil, en stil jeg ikke likte, så ville jeg ikke begynt å kle meg slik for å gjøre ham glad. Du får svare ham at du liker de plaggene du går med, og evt be ham tie stille hvis han sier de er stygge(jeg regner med det er hele og rene klær) Så får du heller ta på de "horeaktige" klærne til spesielle anledninger ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #11 Skrevet 27. juli 2014 Jeg går i det jeg selv liker, men mannen har ok litt innvirkning på mine klesvalg. Jeg vet han liker skjørt, og helst skjørt som rett nedenfor kneet og er tettsittende, og helst topper med utringning slik at jeg får kløfr. kløft er vist viktig, alt er pent, såfremt kløft vises. jeg har ikke store pupper, så blir ikke stor kløft men den er vist akkurat passe. Har jeg på tøy han liker blir det mer tafsing og kosing på meg, så tenker litt gjennom hva jeg har på meg noen ganger. Men han liker det jeg går med, nesten alt hvertfall, en og annen gang har han sagt det var stygdt, men det er ikke mange. At han er ærlig liker jeg, så blir ikke snurt av det. Han går jo også med tøy jeg ikke liker. Anonymous poster hash: 1bd9c...39b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #12 Skrevet 28. juli 2014 Jeg bruker klær jeg liker selv om mannen sier han foretrekker at jeg har på noe annet. Og han har på sine klær selv om jeg ikke liker dem. Jeg tenker litt på hva han mener, vil jo at han skal synes jeg er fin. Da er det kjekt med en mann som synes jeans og hvit t-skjorte er det fineste i verden, selv om min personlige stil er mer pyntete. Anonymous poster hash: b6755...a02
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #13 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er heldig nok til å ha en mann som synes jeg kler alt En dag jeg dasset rundt i slitt joggebukse og vid genser tok han rundt meg og hvisket at jeg var den eneste han visste om som klarte å se sexy ut i slike klær også Ellers har vi nok ganske lik smak når det gjelder klær, litt enkelt og plain, så da ender vi opp med å like hverandres klær også. Anonymous poster hash: 13e5d...134
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #14 Skrevet 28. juli 2014 Hvis vi skal bort bruker jeg vel ting både han og jeg liker. Din mann gjør det litt vanskelig når han ikke liker det jeg synes er klassiske fine kjoler til sommerbruk da. Min mann liker ikke disse olabuksene med skrittet litt nedpå lårene, jeg ELSKER de. Bruker ikke de sammen med han. ;P Anonymous poster hash: b06f2...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå