Gå til innhold

Nyeste innlegget til FF!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid forsvart henne, men nå ser selv jeg at hun er mager!

Anonymous poster hash: 6bf5f...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke fint overhodet.. Sykelig..

Anonymous poster hash: 8b61f...309

Skrevet

Jeg syntes ikke hun ser sykelig tynn ut. Tynn? Ja men ikke sykelig. Hun har solide, fine bein og rumpe. Tynn overkropp, og veldig smal midje, noe jeg tror kommer fra naturens side.

Skrevet

Synes ikke dette var de verste bildene, beina ser ganske normale ut. Men overkroppen var innhult!

Anonymous poster hash: 06e07...b87
Skrevet

Koser oss med å kommentere andres kropper, gjør vi?

Boooooring

Anonymous poster hash: 4dab4...4dd

Skrevet

Flott rompe og knallekre bein da! Har alltid trodd hun var så spinkel jeg.. Og hun er jo veldg tynn, men wow sier jeg bare.

Skrevet

Hun har jo kjempefine legger, lår og rumpe! De er akkurat passe.

Ser at hun er mager rundt midjen, men det er ikke så lett å velge hvor på kroppen kiloene skal legge seg og at hun har smal midje er nok medfødt.

Anonymous poster hash: b0495...552
Skrevet

Synes helt oppriktig hun ser jævlig ut. Jeg foretrekker helt andre kvinnekropper enn dette.

Viktig å gi babyen på 8 mnd vaniljeis med sjokolade.

Anonymous poster hash: 6e7cb...39f

Skrevet

Google abs så finne dåke mange "sjukelig tynne" kvinnfolk.. ho har magemuskla og er fit, kanskje fordi ho er lita fra før av at det kan sjå "magert" ut i visse vinkla. Men ho har en godt trent mage.

Forresten. Sexy comes in all kinds of shapes!

Skrevet

Google abs så finne dåke mange "sjukelig tynne" kvinnfolk.. ho har magemuskla og er fit, kanskje fordi ho er lita fra før av at det kan sjå "magert" ut i visse vinkla. Men ho har en godt trent mage.

LK???

Anonymous poster hash: 336cd...4d5

Skrevet

LK???

Anonymous poster hash: 336cd...4d5

Seriøst? :P

Skrevet

Hun strammer og vrir seg alle veier for å se mest mulig muskuløs/innhul ut..(Se på venstre fot!) Men hun er jo svært fornøyd med kroppen sin,så la henne holde på.. Litt underhudsfett kunne gjort seg,men det får man ikke på diett og fettforbrennende daglig trening!

Anonymous poster hash: 74fee...b61

Skrevet

Huff, trist å se :(

Anonymous poster hash: fb23a...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...