Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 ...ser andre damer ned på meg da? Jeg mener, er det mindre bra å ikke ha langt, flagrende hår? Anonymous poster hash: 0032a...4b9
Elsker livet Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Ser ikke ned på noen pga. hårssveisen. Men etter min smak kler alle jeg har sett med både kort og langt hår, langt hår.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Ikke jeg i alle fall. Har lyst til å klippe meg kort og kommer nok til å gjøre det om ikke så alt for lenge. Jeg er lei langt hår. Anonymous poster hash: 6dd82...0aa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 For et spørsmål! Men når det er sagt, så synes jeg at det er kult med kort hår på damer dersom de er feminine nok ellers. Jeg hadde ei venninne som hadde kort hår i mange år fordi det var praktisk. Hun brukte ingen sminke (ikke spesielt feminine ansiktstrekk, men ikke mandig heller), posete klær og gikk litt guttete. Var en del som tok henne for gutt, og da ble hun kjempefornærmet, men hallo? Skal ei jente ha kort hår og ville at folk skal se at hun er jente, så må en vise det på andre måter Anonymous poster hash: a89ce...661
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Noen ansiktsfasonger kan være fine med kort hår, men i 9 av 10 tilfeller synes jeg kvinner er finest med langt hår. Halle Berry er et av de få unntakene, kjempefin med kort hår Anonymous poster hash: 2bacf...1d5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Jeg er finere med kort hår enn langt hår. Føler meg faktisk mer feminin og velstelt med kort hår. Får veldig fort slitt hår når det er langt. Anonymous poster hash: f7a5f...206
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Gamle damer med grått gammelt slitt langt hår er ikke fint, da er det bedre med en kort frisyre. Det er min mening. Anonymous poster hash: d282c...b29
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Kort hår er finest på damer over 40. Anonymous poster hash: ac234...8d2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Har aldri noensinne sett ned på noen med kort hår! Men jeg sier som mange andre her; har aldri sett noen som er finere med kort kår enn langt. Finere m langt hår. Også om man er 42, men kanskje ikke 72. Anonymous poster hash: 49273...05f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 HI her. Jeg bare spør fordi jeg leste en artikkel (skrevet av en mann selvsagt) om at damer med kort hår var utiltrekkende, usexy og generelt mer manndige enn kvinner med langt hår. Selv kler jeg ikke langt hår. Jeg har kommunegrå farge, har verken krøller eller slett hår, og ser ganske så utstelt ut med langt hår. Så jeg stortrives med min korte, spreke frisyre! Bare lurte litt hva andre damer syntes... Anonymous poster hash: 0032a...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå