Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har i flere sesonger irritert meg over den vanvittige bruken av engangsgrill på offentlige steder. Synes folk er hensynsløse og kan virkelig ikke begripe det store behovet for grillmat når man er på stranda eller i parken. Den er miljøfiendtlig og forsøplende, folk setter den ofte på gresset slik at det brennes opp og i tillegg er det veldig respektløst overfor andre mennesker; oser og lukter sterkt og ikke minst utgjør den en reell fare for småbarn som løper omkring og ikke rekker å se seg for.. Er det virkelig sånn at man MÅ grille for å kose seg ute (og, kan man ikke i så fall i det minste bruke en liten "reisegrill"?)? Er det noen som deler min frustrasjon (håper det!)? Anonymous poster hash: 65263...961
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har i flere sesonger irritert meg over den vanvittige bruken av engangsgrill på offentlige steder. Synes folk er hensynsløse og kan virkelig ikke begripe det store behovet for grillmat når man er på stranda eller i parken. Den er miljøfiendtlig og forsøplende, folk setter den ofte på gresset slik at det brennes opp og i tillegg er det veldig respektløst overfor andre mennesker; oser og lukter sterkt og ikke minst utgjør den en reell fare for småbarn som løper omkring og ikke rekker å se seg for.. Er det virkelig sånn at man MÅ grille for å kose seg ute (og, kan man ikke i så fall i det minste bruke en liten "reisegrill"?)? Er det noen som deler min frustrasjon (håper det!)? Anonymous poster hash: 65263...961 men lukta av grillmat og faren for å falle på er vel fortsatt der selvom an bruker "feriegrill"? Anonymous poster hash: 8886d...762
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har i flere sesonger irritert meg over den vanvittige bruken av engangsgrill på offentlige steder. Synes folk er hensynsløse og kan virkelig ikke begripe det store behovet for grillmat når man er på stranda eller i parken. Den er miljøfiendtlig og forsøplende, folk setter den ofte på gresset slik at det brennes opp og i tillegg er det veldig respektløst overfor andre mennesker; oser og lukter sterkt og ikke minst utgjør den en reell fare for småbarn som løper omkring og ikke rekker å se seg for.. Er det virkelig sånn at man MÅ grille for å kose seg ute (og, kan man ikke i så fall i det minste bruke en liten "reisegrill"?)? Er det noen som deler min frustrasjon (håper det!)? Anonymous poster hash: 65263...961 men lukta av grillmat og faren for å falle på er vel fortsatt der selvom an bruker "feriegrill"? Anonymous poster hash: 8886d...762 Ja - den hjelper naturlig nok kun mtp miljøaspektet;-) Anonymous poster hash: 65263...961
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Brukte engangsgrill senest i dag. Genialt, det skal jeg i morgen også på stranda. Pass på ungen din du, eller hold deg hjemme! Anonymous poster hash: 1d1cc...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå