Gå til innhold

Hvordan bli mindre kranglete og surmaga mot mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så fort irritert og sur og tar ting som kritikk. Svarer surt tilbake, og mannen blir lei... Blir også sur når jeg opplever at han ikke følger med/får med seg ting vi har avtalt... Noen her som er blide og koselige mot mannen som kan gi meg råd?

Anonymous poster hash: 889f3...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på samme måte! Jeg er en bitter kjerring:'( Er ikke meg selv i det hele tatt. Følger med...

Anonymous poster hash: 244b4...315

Skrevet

Dytt

Skrevet

En må bare bestemme seg for hvilke kamper en skal ta og hvilke en må overse etter beste evne.

Dette er det kun deg som kan gjøre noe med. Begynne med å bestemme deg for minst en positiv ting å si til din partner hver dag og ikke legg deg sur. Funker godt her, men er mye jobb til tider så klart.

Skrevet

Hva er viktigst? Ha rett eller ha husfred?

Sier ikke en skal gi seg på alt, men bestemme seg for hva som teller å ikke.

Skrevet

En må bare bestemme seg for hvilke kamper en skal ta og hvilke en må overse etter beste evne.

Dette er det kun deg som kan gjøre noe med. Begynne med å bestemme deg for minst en positiv ting å si til din partner hver dag og ikke legg deg sur. Funker godt her, men er mye jobb til tider så klart.

Tusen takk for råd! Dette skal jeg ta til meg! Jeg er blitt så opptatt av å ha rett, vet ikke hva som går av meg...Og lager kamp ut av alt. Trenger disse rådene!

Skrevet

Tusen takk for råd! Dette skal jeg ta til meg! Jeg er blitt så opptatt av å ha rett, vet ikke hva som går av meg...Og lager kamp ut av alt. Trenger disse rådene!

Lykke til :)

Skrevet

Neiii.... hva med å finne på noe koselig i sammen? Kanskje dere går litt lei, at hverdagen tar helt over?? Kinokveld, ut å spise i sammen, barnevakt mens dere går dere en tur, piknikk med ungene? 

Skrevet

Jeg har også bestemt meg for at forholdet skal bli bedre. Jeg prøver å endre sinnsstemning i meg selv, være mer takknemlig for det livet vi har og være mer lidenskapelig. Har jobbet med meg selv i to uker nå, kjenner at vi har fått det bedre og roligere.

Anonymous poster hash: 53717...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...