Gå til innhold

Tips til sunn, helst kalorifattig, snacks?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slanket meg, trenger tips..:)

 

Anonymous poster hash: d6e33...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle selvfølgelig stå slanker. Autocorrect..

 

Anonymous poster hash: d6e33...331

Skrevet

Jeg lager smoothie.

 

F.eks et halvt glass sukkerfri husholdningssaft, frosne jordbær, bringebær og blåbær i blenderen. Blir egentlig nesten som sorbet du spiser med skje. Veldig godt og du trenger overhodet ikke sukker/melis i synes jeg.

 

Ellers er det godt med ferske bær med vaniljekesam på.

 

Om du fryser bananer i biter og moser de i kjøkkenmaskinen får det omtrent samme konsistens som softis og er veldig godt. Blir en søt god smak som er veldig annerledes enn å spise banan som den er.



Anonymous poster hash: 7fb52...695
Skrevet

Små blomkålbuketter, stangselleri, paprika ol delt i strimler, og så lager du dip av ekstra lettrømme eller mager kesam og de krydderiene og urtene du liker.

Skrevet

Gulrot, brokkoli, agurk og kålrot i strimler. Kesam eller magerkesam med krydder eller dippulver.

Skrevet

Blåbær med vaniljekesam eller eventuelt melk.

 

 

Anonymous poster hash: 73ed3...df7

Skrevet

speltlompechips :) står oppskrift på lindastuhaug sin blogg, også steviagirl på instagtam lager de. mange flotte tips på begge plassene 



Anonymous poster hash: 2296c...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...