Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Slanket meg, trenger tips.. Anonymous poster hash: d6e33...331
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Skulle selvfølgelig stå slanker. Autocorrect.. Anonymous poster hash: d6e33...331
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Jeg lager smoothie. F.eks et halvt glass sukkerfri husholdningssaft, frosne jordbær, bringebær og blåbær i blenderen. Blir egentlig nesten som sorbet du spiser med skje. Veldig godt og du trenger overhodet ikke sukker/melis i synes jeg. Ellers er det godt med ferske bær med vaniljekesam på. Om du fryser bananer i biter og moser de i kjøkkenmaskinen får det omtrent samme konsistens som softis og er veldig godt. Blir en søt god smak som er veldig annerledes enn å spise banan som den er. Anonymous poster hash: 7fb52...695
Himmel og hav Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Små blomkålbuketter, stangselleri, paprika ol delt i strimler, og så lager du dip av ekstra lettrømme eller mager kesam og de krydderiene og urtene du liker.
Edelweis Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Gulrot, brokkoli, agurk og kålrot i strimler. Kesam eller magerkesam med krydder eller dippulver.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Blåbær med vaniljekesam eller eventuelt melk. Anonymous poster hash: 73ed3...df7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 speltlompechips står oppskrift på lindastuhaug sin blogg, også steviagirl på instagtam lager de. mange flotte tips på begge plassene Anonymous poster hash: 2296c...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå