Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Til mammaen min som blir 53 år?? Hun har det hun trenger av alt og har ingen konkrete ønsker. Mn synes det er litt kjedelig med blomster/konfekt bare!! Ikke noe alkohol da hun er tørrlagt alkoholiker.. Har dere damer noen tips til hva vi kan gi 😀??? Anonymous poster hash: 53d60...2d7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Bursdag gave tips? I tre ord? Virkelig? Anonymous poster hash: a27bd...48e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Opplevelser. Konserbilletter, spa, gavekort på fotpleie, en hotellovernatting inkludert middag i nabobyen, teaterbilletter e.l. En kurv med velværeprodukter, fotkrem, håndkrem, bodylotion, skrubb, hårkur, fuktighetsmaske til ansiktet, neglelakk osv. Italiensk matkurv, gå i en eksklusiv spesialbutikk og handle slikt hun kanskje ikke unner seg selv, dyr olivenolje, pasta, pesto, parmesanost osv. Anonymous poster hash: aaaa4...ad9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Bursdagsgavetips i ett ord:) Er du i tvil når du skriver et ord om du skal dele det opp eller ei, så er det en grei huskeregel at du skal skrive det i ett ord. Det stemmer oftest:) Sko? Parfyme? Krem? Gavekort? Anonymous poster hash: bf147...51e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Bursdag gave tips? I tre ord? Virkelig? Anonymous poster hash: a27bd...48e Bursdag gave tips? I tre ord? Virkelig? Anonymous poster hash: a27bd...48e Hvis du absolut MÅ kritisere måten jeg skriver på kan du bare drite i og svare!!! Klarer faen ikke svare på det jeg spør om engang.. Du er sikkert en av mange her som sitter og leter etter feil i gramatikken til folk og har tydeligvis ikke noe liv!! Anonymous poster hash: 53d60...2d7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Bursdag gave tips? I tre ord? Virkelig? Anonymous poster hash: a27bd...48e Bursdag gave tips? I tre ord? Virkelig? Anonymous poster hash: a27bd...48e Hvis du absolut MÅ kritisere måten jeg skriver på kan du bare drite i og svare!!!Klarer faen ikke svare på det jeg spør om engang.. Du er sikkert en av mange her som sitter og leter etter feil i gramatikken til folk og har tydeligvis ikke noe liv!! Anonymous poster hash: 53d60...2d7 Drite i Å svare Anonymous poster hash: a27bd...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå