Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Trampoliner uten sikkerhetsnett. Hvorfor? Hvorfor har dere ikke sikkerhetsnett på trampolinene??? ( dette er til de som ikke har sikkerhetsnett. Ingen vits i å svare hvis dere har det) Anonymous poster hash: 340f3...1cf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 fordi det er billigere selvsagt!! Anonymous poster hash: 49799...a90
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 De har nok tatt det ned fordi de visste du skulle kjøre forbi. Gøy å tøyse med hodet til gale damer. Anonymous poster hash: 2a8ef...b5b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 De har nok tatt det ned fordi de visste du skulle kjøre forbi. Gøy å tøyse med hodet til gale damer. Anonymous poster hash: 2a8ef...b5b Jeg er så visst ikke gal, men jeg lurer oppriktig på det. Jeg jobber i akuttmottak, og dere skulle visst hvor mange trampolineskader vi får inn. Tenker på alle bruddskader som kunne vært unngått hvis en hadde hatt sikkerhetsnett. Og jeg sjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke har det. Enkelte får kompliserte brudd, som de blir plaget med resten av livet. Jeg er absolutt ingen "sy bomull under barna" mor, men sikkerhetsnett på trampoline syns jeg er et must. Har en ikke råd, trenger en ikke å kjøpe trampoline. Anonymous poster hash: 340f3...1cf
Fullrulle86 Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har lurt på det samme... Tror egentlig de fleste HAR hatt sikkerhetsnett, men at drt har blitt ødelagt og de har ikke kjøpt nytt. For meg er det også helt uforstående at folk lar barna hoppe på en trampoline uten nett! Det blir fort 3 meters fallhøyde viss en hopper av!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Tror nok vi er på hver vår side av landet. Jeg har ikke sett en trampoline uten nett på mange år. Anonymous poster hash: 4d1e3...7dd
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Fordi sikkerhetsnettet er ødelagt, og vi har ikke fått kjøpt nytt enda. Men trampolinen er ikke i bruk i mellomtiden. Anonymous poster hash: 45103...eec
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Her ble det komplisert armbrudd med nett. Hadde blitt like ille uten nett også, fordi dette skjedde oppe på trampolinen. Går med tre stålpinner i armen som skal være der i et halvt år. :-( Anonymous poster hash: 19baa...63b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har ikke trampoline selv, men et relatert spørsmål: jeg har hørt om flere dødsulykker med nett enn uten - barn som har blitt kvalt av nettet. Uten at jeg sitter på noen kilde eller statistikk altså. Men hvis det er noe i det, så er det tross alt bedre med 100 bruddskader enn et dødsfall. Anonymous poster hash: 8acb1...cde
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Vår gamle nabo var lang foran sin tid og skaffet seg en trampoline for over 25 år siden. Den gangen hadde ingen hørt om sikkerhetsnett. Alle barna i nabolaget hoppet her nesten daglig i årevis (15-30 barn) og ikke en eneste gang ble noen alvorlig skadet. Blåmerker og skrubbsår, men aldri brukne bein. Da tenker jeg: hva er årsaken til at så utrolig mange skader seg på trampoliner nå? Når nesten alle har sikkerhetsnett? Min teori er at vi som vokste opp for før 2000 - tallet var ikke vant til å bli passet på hele tiden. Nå er alle lekeapparater sikret med sikkerhetsgrus, nett og gud vet hva. Barna blir dermed vant til at alt er trygt og at de kan herje på uten å være forsiktige å lære av å gjøre ting selv. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 63c22...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå