Gå til innhold

Trenger desperat hjelp av noen synske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barna reiser snart på ferie til utlandet, jeg hadde nesten 300 euro i en turkis gummi lommebok. Klarer bare ikke å finne den nå. Dette er penger vi trenger sårt til denne turen. Noen som klarer å se hvor den er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dytter denne litt.

Skrevet

Jeg ser en brun kommode. 

Anonymous poster hash: 82576...1fd
Skrevet

Jeg ser at den ligger i gangen!

Anonymous poster hash: 8fee2...333

Skrevet

På rommet til ungen

Anonymous poster hash: f6743...96f

Skrevet

den er altså i den brune kommoden i gangen- som også er rommet til ungen!

Anonymous poster hash: 7eb8d...d29

Skrevet

Hun får en skikkelig leteaksjon iallefall:) Kan nesten ikke unngå å finne den nå:):)

Anonymous poster hash: 82576...1fd
Skrevet

Kan du ha pakket den i bagen/vesken du skal ha som håndbagasje. Føler at du har forberedt deg godt til turen og lagt frem det du skal ha med. Men at du kanskje allerede har pakket lommeboken bare for å være sikker på at den kommer med..?

Anonymous poster hash: c8ed2...5dc
Skrevet

Du, den ligger i veske som henger i skapet på soverommet ditt..

Anonymous poster hash: f25be...22e

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har ikke en brun kommode. Jeg har ikke forberedt meg godt, og har ikke et skap på soverommet mitt. Har lett gjennom alt av vesker, sekker og sånn.

Men skal ta en runde i gangen etterpå for sikkerhets skyld.

Blir veldig glad hvis noen andre svarer og.

Skrevet

Jeg har en følelse av at en av ungene har tatt den med ut, og mistet den/glemt den bort et sted. Kan det være? 

Anonymous poster hash: a11ed...089
Skrevet

Jeg har en følelse av at en av ungene har tatt den med ut, og mistet den/glemt den bort et sted. Kan det være? 

Anonymous poster hash: a11ed...089

Tusen takk for svar! Minste barnet når ikke opp dit den lå, og har aldri i sitt liv tatt noe han ikke skal. Største barnet forsto ikke hvilken lommebok det var eller noe, så tror ikke det.

Har lett mer i dag, og er litt bekymret for at noen har tatt den, er ikke alle vennene til største barnet som er mors beste barn. Men synes samtidig det er rart hvis det skulle være tilfelle.

Og for de som sa kommode i gangen, jeg fant en lommebok med 50 euro i en kommode i gangen. Bare feil lommebok og for lite penger i den.

Skrevet

ligger i en lekekasse... eller en "lekeveske"...?

Anonymous poster hash: 9a284...042
Skrevet

Hohoho, veldig mange synske her gitt!! 👍👍

Skrevet

Har du sett i bilen? Vaskerommet? Under senga? Eller steder du har gått forbi med lommeboka og lagt den i fra deg fordi du "skulle bare"..?

Jeg er ikke mer synsk enn at jeg vet når tordenværet kommer pga hodepine, men bare tenkte på steder jeg mest sannsynlig hadde mistet/lagt den i fra meg :P 

Skrevet

Let gjennom rommene til barna. Inni leker osv. Lekeveske, lekesekk det er gøy å putte inni. Åpne legoeska og se oppi støvler.

Anonymous poster hash: c0e76...42d

Skrevet

I foret på vesken din?

Skrevet

Øverst i skapet på gutterommet?

Anonymous poster hash: 8fee2...333

Skrevet

Jeg legger slikt fra meg i bokhyller og på badet, og i slike rotekurver jeg har rundt omkring.

Anonymous poster hash: 96558...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...