Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hei. Jeg har en lang tid nå sett menneskeskygger inne hos oss og føler veldig nærvær. Jeg sa ut i lufta en gang at om det var noen der så ta meg i hånden og da kjente jeg at noe klemte meg i hånden. Jeg lå i senga og følte at det var en som satt seg ned ved siden av meg,jeg var alene på rommet. En annen gang så lå jeg med øynene igjen å hørte en damestemme ropte help, jeg så ned ved siden av senga og så en dame skikkelse. Ho hørte jeg en gang senere å. Det var en som holdt rundt meg i senga og. Jeg har hatt en person hit som ser/føler gjenferd og ho forklarte at det var oldemor som er her og noen andre som følger meg. Eldste dattra mi forklarte at ho og så de samme,ho har ikke fått med seg at jeg har snakket med noen om dette. Har noen andre her opplevd dette eller andre overnaturlige ting? Anonymous poster hash: ee647...f64
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Opplevd mye. Kort fortalt: sett en liten gutt på soverommet (ikke søvnparalyse), hørt noen si navnet mitt (satt barnevakt hos ei venninne og oldemora hette det samme som meg og hadde bodd der, det viste jeg ikke før etterpå), hørt en unge løpe over gulvet og le, en skuff åpnet seg, alle skapdører på kjøkkenet åpnet seg flere ganger, øverste badhylle tømte seg og alt stod samlet på gulvet (bare knuselige parfymeflasker), dulta borti noe usynlig når jeg stod mist på gulvet, en unbrakonøkkel føyk bortover bordet, følt nærvær ørten ganger, uforklarlige dunkelyder, i to leiligheter hvor jeg har bodd har brannalarmen plutselig ult 3 ganger uten grunn (tilfeldig?), gafler har dukket opp under og i ekser i uteboden og litt mer Anonymous poster hash: c31ec...a20
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Blir du ikke redd? Jeg prøver noen ganger og tømme hodet for så å prøve å få inn noe fra noen men tror jeg stopper meg selv for jeg blir litt nervøs Anonymous poster hash: ee647...f64
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Blir du ikke redd? Jeg prøver noen ganger og tømme hodet for så å prøve å få inn noe fra noen men tror jeg stopper meg selv for jeg blir litt nervøsAnonymous poster hash: ee647...f64 Ble livredd når jeg så gutten, ellers har jeg blitt overrasket fordi det var rart eller bare skvatt litt. I ettertid syns jeg at alt var ekkelt. Har prøvd å få kontakt men stopper jeg og trur jeg. Trur jeg fikk kontakt med farfar en gang via en pendel, iallfall en gammel mann jeg ikke har møtt, farfar døde når jeg lå i magen til mamma. Jeg kan gå inn i et hus for første gang og vet at det er noe der og når jeg spør så bekrefter de som bor der det. Anonymous poster hash: c31ec...a20
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Skjønner det er ekkelt. Jeg er litt delt for jeg synes det er betryggende å ha de her men samtidig er det litt rart:) har lyst til å prøve sånn brett(husker ikke helt hva det heter) men jeg tør nok ikke det Anonymous poster hash: ee647...f64
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Jeg tør ikke bruke et sånt brett, hørt flere skrekkhistorier fra folk som har brukt de. Sjekk forumet til paranomal.no og magicgate.no Anonymous poster hash: c31ec...a20
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Takk:) Anonymous poster hash: ee647...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå