Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Det var ekstremt lyn og torden vær idag, vi var ikke hjemme, vi kom hjem for en times tid og oppdaget at tv'en virker ikke Igår var det jo så fint vær da vi dro hjemmefra, tenkte ikke på å ta ut stikkontaken på tv. Bør jeg kontakte forsikringen imorgen og si at det mest sannsynlig er lynnedslag som har tatt tv'en? Anonymous poster hash: 9ffac...352
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Det blir dekket av innboforsikringen. Er tvn gammel kan det være at dere får redusert erstatning pga alder på tvn Anonymous poster hash: cd2e9...fad
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Det blir dekket av innboforsikringen. Er tvn gammel kan det være at dere får redusert erstatning pga alder på tvn Anonymous poster hash: cd2e9...fad Den er 4 år gammel. Skal jeg si det er på grunn av uværet? Anonymous poster hash: e680c...a28
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Du skal si den virket da dere dro, men ikke da dere kom hjem og at dere regner med at det skyldes tordenværet. Om det dekkes eller ikke kommer an på forsikringen din. Anonymous poster hash: 586b5...839
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Du skal si den virket da dere dro, men ikke da dere kom hjem og at dere regner med at det skyldes tordenværet. Om det dekkes eller ikke kommer an på forsikringen din. Anonymous poster hash: 586b5...839 Jeg har innboforsikring i Trygg. Anonymous poster hash: e680c...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå