Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hei. barnet vår er hos pappaen annen hver helg, men det har alltid vært sånn at han vil ha henne kanskje før helga for da skal han ut og drikke. det blir mye mer stress for meg og levere henne midt i uka for at han skal ut på fylla.. det betyr at jeg har henne hver helg og han bare surrer rundt. Noen ganger dropper han helgene også fordi han skal på ferie, eller fylla. Nå lurer jeg på om jeg skal ha 100% omsorg over barnet vårt. Vil han måtte betale noe mer enn hva han gjør nå? selv om det er nav som betaler for han. men han skal begynne og jobbe nå snart trur jeg og da må han begynne og betale for barnet sitt. Må han betale noe mer visst jeg har 100% omsorg.. penger er det eneste han tenker på. Noen ganger har jeg lyst at han skal få svi for alt den kjeften vi har fått pga han ikke kan bare gjøre som han vil men ungen vår. Anonymous poster hash: 0a49c...7d7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Kjeften dere har fått?? Men ja, selvsagt må han betale mer i bidrag hvis han ikke har samvær. Faren til mitt barn betaler 3100 i mnd for en på fire. Har aldri samvær. Anonymous poster hash: 8ad30...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Kjeften dere har fått?? Men ja, selvsagt må han betale mer i bidrag hvis han ikke har samvær. Faren til mitt barn betaler 3100 i mnd for en på fire. Har aldri samvær. Anonymous poster hash: 8ad30...1ac Hver gang vi møter han når jeg lever ungen vår så blir vi/jeg nesten kjefta huden full pga et eller annet. Ikke noe særlig for barnet. Jeg tåler det, men. Oki. takk for svar ^^ Anonymous poster hash: 0a49c...7d7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Si nei når han vil ha barnet på andre dager enn fastsatt samvær, det er uforutsigbart for barnet. Lager han bråk pga det forteller du han at dere får ta en time på fvk, så kan de forklare han hvor skapet skal stå. Møter han ikke opp, tar du med meklingsattesten til nav og forklarer der at du skal ha mer i bidrag fordi han ikke har samvær. Anonymous poster hash: cc94a...773
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Si nei når han vil ha barnet på andre dager enn fastsatt samvær, det er uforutsigbart for barnet. Lager han bråk pga det forteller du han at dere får ta en time på fvk, så kan de forklare han hvor skapet skal stå. Møter han ikke opp, tar du med meklingsattesten til nav og forklarer der at du skal ha mer i bidrag fordi han ikke har samvær. Anonymous poster hash: cc94a...773 Høres bra ut. Anonymous poster hash: 0a49c...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå