Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hmm... Anonymous poster hash: fa632...966
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Noe ja. Enda alvorlig. Anonymous poster hash: ac132...a7e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Ja, jeg har ikke sagt noe annet!? Trusselbildet kan endre seg det, men det er vel bra at det per nå er noe redusert fremfor verre? Anonymous poster hash: fa632...966
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ja, jeg har ikke sagt noe annet!? Trusselbildet kan endre seg det, men det er vel bra at det per nå er noe redusert fremfor verre? Anonymous poster hash: fa632...966 Nei, du sa ikke annet enn "hmm" så derfor valgte jeg utdype det. Selvfølgelig er det bra! Har jeg sagt noe annet? Jøss!! Anonymous poster hash: ac132...a7e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Dere to som har pakka nødbag som diskuterer nå eller? Virker jo litt hysteriske begge to. Anonymous poster hash: 15727...7ba
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Ja, jeg har ikke sagt noe annet!? Trusselbildet kan endre seg det, men det er vel bra at det per nå er noe redusert fremfor verre? Anonymous poster hash: fa632...966 Nei, du sa ikke annet enn "hmm" så derfor valgte jeg utdype det. Selvfølgelig er det bra! Har jeg sagt noe annet? Jøss!! Anonymous poster hash: ac132...a7e Nei, har jeg sagt at du ikke synes det er bra? Jøss! Anonymous poster hash: fa632...966
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Slapp av nå damer . Ja , nå er det noe redusert. Slutt å tenk på det for dere kan ikke gjøre noenting for å endre om det skjer eller ikke ... Kan dere kke for Guds skyld leve normalt ? ( dette gjelder dere med nødbag klar osv) Det skjer mest sannsynlig ikke noe nettopp fordi de har klart frykten de ville oppnå Anonymous poster hash: d2a9a...d5d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Hehe, jeg tuller bare. Jeg er ikke redd, skulle bare dele siste nytt fra pressekonferansen som nettopp var på tv til de som er redd her inne. Klarer ikke ta nødbagtrådene seriøst, men synes det er ille hvis folk faktisk har pakket av redsel. Jeg understreker at trusselen fortsatt er i utvikling slik at det er kun per nå at statusen er slik. Anonymous poster hash: fa632...966
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Terrorgruppen slår vel til, så snart politiet fjerner seg fra gatene. Anonymous poster hash: dee37...02b
nimmelim Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Terrorgruppen slår vel til, så snart politiet fjerner seg fra gatene. Anonymous poster hash: dee37...02b Det kan vi nesten forvente . Med en gang vi lever som normalt igjen og politi trekker seg tilbake litt etter litt, da kan vi tegne med at de slår til
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #11 Skrevet 27. juli 2014 "Hugubakken sier videre at den nye informasjonen de har fått, er troverdig. – Vi er veldig fornøyde med å få inn alt dette, men det er viktig å understreke at det ikke er noen endring i terrortrusselen og at den er fortsatt reell." Anonymous poster hash: d33b8...9d9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #12 Skrevet 27. juli 2014 Kan garantere at jeg ikke har pakket verken nødbag eller lagt andre planer;-) Og kalle noen hysterisk fordi en utdyper et innlegg med kun overskrift var en særdeles dårlig analyse;-) Anonymous poster hash: ac132...a7e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #13 Skrevet 27. juli 2014 Kan garantere at jeg ikke har pakket verken nødbag eller lagt andre planer;-) Og kalle noen hysterisk fordi en utdyper et innlegg med kun overskrift var en særdeles dårlig analyse;-)Anonymous poster hash: ac132...a7e Haha, det var ikke et forsøk på å analysere noen, det var en spøk. Jeg oppfatta diskusjonen deres som litt komisk og dro en spøk på bakgrunn av det. Synes forøvrig den var ganske så festlig men det var kanskje ikke din type humor. Beklager. Anonymous poster hash: 15727...7ba
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #14 Skrevet 27. juli 2014 Synes dette har blitt en merkelig greie. Hvordan kan de vite at det er redusert når de ikke vet hva det er? Virker som de holder mye info tilbake, men den informasjonen de har oppflyst om til nå har jo ikke skapt annet enn redsel og mer rasisme. Anonymous poster hash: af19e...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå