Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Og der var ferien slutt tydeligvis, på en seriøs drittmåte! De to siste ukene har vi kost oss på hytta, og ikke hatt en eneste bekymring i hele verden. Og kommer hjem blid og fornøyd, med masse handleposer med mat, innkjøpt i Sverige på veien hjem... Klar for å sette inn maten åpner jeg kjøleskapsdøra, og helvete på jord møter meg. Det ser ut som noen er drept inni der!! Vi har glemt å kaste en halv liter med ferskpresset rødbetjuice før vi dro, og flasken har gjæret, det har blitt trykk, og den har eksplodert. Og når jeg ser nærmere på kaoset så kan det virke som noen i ikke har skrudd korken godt nok igjen på tranflaska. Så jippi, vi hadde et kjøleskap marinert i rødbetjuice og tran Kjenner at jeg hater hele verden akkurat nå, og har mest lyst til å legge meg på sofaen og bøtte ned en 3 liter med rødvin. Da vil det ihvertfall bli morsommere å vaske opp Så jippi for ferieslutt, og tilbake til hverdagen! Og ja, medfølelse mottas med takk! Anonymous poster hash: 77f9f...df4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Kast kjøleskapet, kjøpt ny Anonymous poster hash: bc0b0...4b2
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Kast kjøleskapet, kjøpt ny Anonymous poster hash: bc0b0...4b2 Ja, hadde det ikke vært for at kjøleskapet kun er 4 mnd så hadde jeg gjort det! Anonymous poster hash: 77f9f...df4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Beste tips er nok å åpne den 3-literen så fort som mulig. Ha litt god sjokolade i nærheten også. HØY musikk på. Og start å vaske ut... Full sympati! Håper du får bort fargen fra juicen! Anonymous poster hash: dde66...5fd
Marriet Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Huff, den var lei.. Men off topic - hva bruker man rødbetjuice til? Enig i at å åpne trelitern med en gang er en strålende ide.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 hmm - her brant nettopp sikringsskapet opp..... Anonymous poster hash: c134c...e06
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Huff, den var lei.. Men off topic - hva bruker man rødbetjuice til? Enig i at å åpne trelitern med en gang er en strålende ide. Jeg er ikke HI. Men rødbetjuice er kjempesunt, masse antioksidanter i og en god kilde til jern også. Man kan drikke den som den er, blande i smoothies o.l. Anonymous poster hash: dde66...5fd
Marriet Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Huff, den var lei.. Men off topic - hva bruker man rødbetjuice til? Enig i at å åpne trelitern med en gang er en strålende ide. Jeg er ikke HI. Men rødbetjuice er kjempesunt, masse antioksidanter i og en god kilde til jern også.Man kan drikke den som den er, blande i smoothies o.l. Anonymous poster hash: dde66...5fd Oh yes, rødbeter er vel og bra, men er ikke så begeistra for smaken at jeg kunne tenke meg å drikke det som juice, som ingrediens i en smoothie derimot var ingen dum tanke takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Sett inn en skål eddik om vaskingen ikke tar lukten. Eddik tar det meste av lukt. Hilsen ei som har vært borti lignende Anonymous poster hash: 4ecf7...52d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Treliteren er åpnet, og musikken er på. Mann og barn er sendt ut for å spise pizza, jeg er så sur at jeg ikke orker å ha de her Takk for gode tips, det ser ut som fargen går av når jeg vasker det med eddikvann. Og det er yngste her som liker rødbetjuice. Lager den av eple, rødbete, ingefær og lime. Hun er litt dårlig på å spise kjøtt, så alt med ekstra jern hjelper. Jeg syns ikke den er fantastisk, men når ungen krever rødbetjuice til kveldsmaten, så er ikke akkurat det noe jeg nekter på Anonymous poster hash: 77f9f...df4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #11 Skrevet 27. juli 2014 HI - en veldig viktig ting.... Ring mannen og be ham ta med en varm pizza hjem til deg når de kommer tilbake. For når du er ferdig med å vaske kjøleskapet, DA blir du sulten Hvis mannen da ikke kom på av seg selv å ta med pizza tilbake til deg så risikerer du at avslutningen av ferien blir enda surere Så når kjøleskapet er vasket og alt satt på plass kan du legge beina på bordet og drikke et avslapningsglass med vin til og spise pizza Anonymous poster hash: dde66...5fd
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #12 Skrevet 27. juli 2014 HI - en veldig viktig ting.... Ring mannen og be ham ta med en varm pizza hjem til deg når de kommer tilbake. For når du er ferdig med å vaske kjøleskapet, DA blir du sulten Hvis mannen da ikke kom på av seg selv å ta med pizza tilbake til deg så risikerer du at avslutningen av ferien blir enda surere Så når kjøleskapet er vasket og alt satt på plass kan du legge beina på bordet og drikke et avslapningsglass med vin til og spise pizza Anonymous poster hash: dde66...5fd Takk, god ide, det hadde jeg ikke tenkt på Jeg tipper at han ville ha tenkt på det, men jeg skal sikre meg Anonymous poster hash: 77f9f...df4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #13 Skrevet 27. juli 2014 HI - en veldig viktig ting.... Ring mannen og be ham ta med en varm pizza hjem til deg når de kommer tilbake. For når du er ferdig med å vaske kjøleskapet, DA blir du sulten Hvis mannen da ikke kom på av seg selv å ta med pizza tilbake til deg så risikerer du at avslutningen av ferien blir enda surere Så når kjøleskapet er vasket og alt satt på plass kan du legge beina på bordet og drikke et avslapningsglass med vin til og spise pizza Anonymous poster hash: dde66...5fd Takk, god ide, det hadde jeg ikke tenkt på Jeg tipper at han ville ha tenkt på det, men jeg skal sikre meg Anonymous poster hash: 77f9f...df4 Lurt å sikre seg Anonymous poster hash: dde66...5fd
MammantilNurket Skrevet 27. juli 2014 #14 Skrevet 27. juli 2014 Huff, den var lei.. Men off topic - hva bruker man rødbetjuice til? Enig i at å åpne trelitern med en gang er en strålende ide. Jeg er ikke HI. Men rødbetjuice er kjempesunt, masse antioksidanter i og en god kilde til jern også.Man kan drikke den som den er, blande i smoothies o.l. Anonymous poster hash: dde66...5fd Oh yes, rødbeter er vel og bra, men er ikke så begeistra for smaken at jeg kunne tenke meg å drikke det som juice, som ingrediens i en smoothie derimot var ingen dum tanke takk for svar.Masse jern i rødbetsaft Et shotglass på morgenkvisten etterfulgt av et litt større glass appelsinjuice gjør underverker dersom man er blodfattig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå