Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har de siste to årene hatt en tydelig magefølelse på hvordan ting kommer til å gå, og har også konkret kunnet fortelle hva som vil skje. Det er skikkelig ekkelt for ingen tror på det, nesten ikke meg selv engang. Nå har mannen begynt å lure også fordi jeg alltid vet hvordan ting kommer til å gå. Har fortalt han det i forkant. I det siste har jeg også drømt om ting som skal skje. Helt hverdagslige ting, men som jeg ikke har kunnet forutse hvis ikke jeg hadde drømt om det. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 0c435...88f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Har hatt det slik i perioder, men er en stund siden nå. Ikke alltid jeg drømmer det, men jeg bare plutselig vet at ting kommer til å skje eller bli gjort slik eller slik. Det er flere enn man tror som har det slik i større eller mindre grad. Kanskje du har andre evner også? Anonymous poster hash: 6ee74...2e1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Er det en spesiell grunn til at du poster dette nå? Ser du eller har en ekkel følelse ifht terror? Anonymous poster hash: 798be...ff4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har de siste to årene hatt en tydelig magefølelse på hvordan ting kommer til å gå, og har også konkret kunnet fortelle hva som vil skje. Det er skikkelig ekkelt for ingen tror på det, nesten ikke meg selv engang. Nå har mannen begynt å lure også fordi jeg alltid vet hvordan ting kommer til å gå. Har fortalt han det i forkant. I det siste har jeg også drømt om ting som skal skje. Helt hverdagslige ting, men som jeg ikke har kunnet forutse hvis ikke jeg hadde drømt om det. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 0c435...88f Hvordan tenker du situasjonen vår er nå, utifra hvirdan du føler det? Vil gjerne vite, for jeg har ikje fått noen hint i drømmene mine heller. Anonymous poster hash: bef7c...8c5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Jeg vet ikke. Jeg har også sett en del ting som kom til å skje med mannen. Jeg vet ikke om jeg kanskje bare er en god menneskekjenner og at derfor vet jeg hva folk kommer til å gjøre? Det forklarer dessverre ikke en del av de andre tingene. Hvor lenge hadde du det da? Syns 2 år er lenge.. Begynner å bli ekkelt når jeg vet hvordan alt ender, men ingen tror meg før det skjer Anonymous poster hash: 0c435...88f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Nei, har ikke noe forbindelse med terror. Kjenner ingenting i forhold til den trusselen. Er kun ting som skjer min mann, meg, familie og de rundt oss jeg føler på. Har ikke prøvd å tenke over hva som vil skje med andre eller i deres liv så det kan jeg ikke svare på. Anonymous poster hash: 0c435...88f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Jeg vet ikke. Jeg har også sett en del ting som kom til å skje med mannen. Jeg vet ikke om jeg kanskje bare er en god menneskekjenner og at derfor vet jeg hva folk kommer til å gjøre? Det forklarer dessverre ikke en del av de andre tingene. Hvor lenge hadde du det da? Syns 2 år er lenge.. Begynner å bli ekkelt når jeg vet hvordan alt ender, men ingen tror meg før det skjer Anonymous poster hash: 0c435...88f Jeg har hatt det mer eller mindre hele livet, men "stenger" litt av i perioder hvor jeg selv stresser for mye eller ikke har det bra selv. I slike periode er det bare de sterkeste tingene som "kommer gjennom". Jeg har bare akseptert at det er en evne som er der. Hvis du føler det blir for ubehagelig så kan det være til hjelp å snakke med andre som har ulike slike evner, kan bli lettere å forholde seg til det når man ser at man ikke er den eneste som har det slik. Spesielt om man ellers vanker i et miljø hvor man ikke snakker særlig om slike ting. Jeg vil tro at du vil ha denne evnen mer eller mindre resten av livet. Det kan være lurt å lære seg noen teknikker for å beskytte seg selv fra å ta inn så mye informasjon, for man kan bli sliten av det - spesielt kanskje når man "nylig" har oppdaget slike evner. Anonymous poster hash: 6ee74...2e1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Takk for svar! Syns det er veldig ekkelt, spesielt fordi jeg aldri har trodd på slike ting selv. Tror fortsatt litt at det kun er tilfeldig, men når det blir så mye i løpet av så lang tid så kan det ikke være tilfeldig. Hadde vært deilig og bare slå det av. Klarer ikke det. Det er nok ingen i min omgangskrets som vil høre om slikt nei. Anonymous poster hash: 0c435...88f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Ja jeg har hatt sånn i mange år. Alle har det i større eller mindre grad. Både spennende og skummelt Anonymous poster hash: d0f98...23a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #10 Skrevet 27. juli 2014 Hvordan kan jeg stenge av? Anonymous poster hash: 0c435...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå