Gå til innhold

Nødbag? Rømme landet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er så redde.

Hva har dere opplevd? Hvilken bagasje har dere? Kommer dere fra et krigsherjet land? Sliter dere med angst i det daglige?

Jeg får vondt av dere. Håper dere klarer å roe nervene.

Anonymous poster hash: 275df...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest på div. andre forum på nett og synes ikke det er rart folk er redd. De skremmer hverandre og diskuterer hvor og hvilke plasser som kan bli angrepet. Nå er det søndag og ingenting har skjedd. Tror ingenting skjer heller:-) Gleder meg til største kommer hjem neste helg og skal ingen sted. Media har også en del av skylden at folk er engstelige, mener jeg. Vi bor ikke i Oslo, men skal dit om en mnd med begge ungene på tusenfryd blant annet og bekymrer oss ikke. Var en tur over grensa igår og måtte legitimere oss på tur tilbake, stoler på at politiet gjør det de kan. Jeg er livredd for å havne i en bilulykke, men er avhengig av bilen og kommer ikke til å slutte å kjøre av den grunn! Til ren sammenligning. Potensielt sett utsetter vi oss for fare hver dag vi går ut døra.

Anonymous poster hash: bfee1...451

Skrevet

Har lest på div. andre forum på nett og synes ikke det er rart folk er redd. De skremmer hverandre og diskuterer hvor og hvilke plasser som kan bli angrepet. Nå er det søndag og ingenting har skjedd. Tror ingenting skjer heller:-) Gleder meg til største kommer hjem neste helg og skal ingen sted. Media har også en del av skylden at folk er engstelige, mener jeg. Vi bor ikke i Oslo, men skal dit om en mnd med begge ungene på tusenfryd blant annet og bekymrer oss ikke. Var en tur over grensa igår og måtte legitimere oss på tur tilbake, stoler på at politiet gjør det de kan. Jeg er livredd for å havne i en bilulykke, men er avhengig av bilen og kommer ikke til å slutte å kjøre av den grunn! Til ren sammenligning. Potensielt sett utsetter vi oss for fare hver dag vi går ut døra.

Skrevet

Så fint å lese om at dere fremdeles gjør narr av de som er engstelige, og samtidig ønsker å grafse i deres sår :)

Håper Karmaen tar dere!

Anonymous poster hash: 6eb05...a55

Skrevet

Så fint å lese om at dere fremdeles gjør narr av de som er engstelige, og samtidig ønsker å grafse i deres sår :)

Håper Karmaen tar dere!Anonymous poster hash: 6eb05...a55

Prøv å forstå at ikke det handler om å gjøre narr da. Det handler om at alle ikke orker å la seg hauses opp. At ikke alle gidder å la paranoian ta dem.

Anonymous poster hash: 54d55...e4c

Skrevet

Håper Karmaen tar dere!

Anonymous poster hash: 6eb05...a55

Gjør narr av?

Kan man ikke stille spørsmål?

Jeg prøver å forstå de som er så redde.

Anonymous poster hash: 275df...292

Skrevet

Er der virkelig noen som pakker nødbag? Seriøst? Haha! Tror dere det er krig eller? :D

Anonymous poster hash: 4cb62...559
Skrevet

Tusenfryd ligger ikke akkurat i Oslo da....

Anonymous poster hash: 0b59c...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...