Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 noen som har erfaring med dette i forhold til å bli gravid? Anonymous poster hash: 1e331...c6b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Inneholder ikke dette alkohol? Eller tar jeg feil? Anonymous poster hash: 1e331...c6b
Illyrie Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg prøvde det for en pp siden. Har jo lest masse bra om det, men jeg vet ikke. Har en halv flaske igjen, vet ikke om jeg gir den en sjanse til, for det var ikke videre behagelig med den spritsmaken i munnen flere ganger til dagen.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Og dette skal man liksom drikke til man er 12 uker på vei? Med alkohol i? Skeptisk. Anonymous poster hash: 1e331...c6b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Det er jo såpass lite at det har nok sikkert ingen betydning. Er nok forbrent før det kan gjøre noen skade. Det er kun dråper man skal ha i noe vann, og det inneholder 19% ethanol. Anonymous poster hash: 4e92e...38c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 opp =) Anonymous poster hash: 1e331...c6b
<3 2G <3 Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 Brukte den pp spora satt, men vet ikke om det var den som gjorde utsalget. Tok dråpene bare ett par dager siden jeg glemte de hjemme, testet positivt en liten uke etterpå
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Brukte den pp spora satt, men vet ikke om det var den som gjorde utsalget. Tok dråpene bare ett par dager siden jeg glemte de hjemme, testet positivt en liten uke etterpå så bra Anonymous poster hash: 1e331...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå