Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg er så heldig å ha et barn på snart 1 år og en stedatter på 10. De har det kjempefint sammen når eldste er her i helgene, men det blir fort til at det er jeg som er sammen med dem. Nå sover minste, eldste sitter med nettbrett og pappa'n er i stua. Han er en super far, men utfordringen er at begge barna vil gjerne være med meg hele tiden! Minste er litt mamadalt og jeg føler at jeg må avtale at jeg skal no for å gå fra dem, mens pappa'n driver mer rundt.. og i og med at de henger rundt meg støtt er det også meg eldste henvender seg til. Dermed er det jeg som må sette grenser, be henne rydde etter seg, avvise når hun vil ting som ikke går osv.. Hun henvender seg til meg og vil avtale ting og straks jeg setter meg ned vil hun detaljplanlegge neste gjøremål. Hun husker godt og er opptatt av å gjøre det vi har snakket om. Jeg er veldig glad i henne, men trenger litt tid for meg selv også og jeg ønsker at pappa'n skal mer på banen. Har snakket med ham og han skjønner greia, men så blir det jammen sånn likevel.. Jeg vil ikke ta det opp hele tiden, men heller gjøre handlinger for å bryte dette mønsteret. Noen tips? Anonymous poster hash: a503d...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå