Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg kan se meg i speilet og har lyst å slanke meg. Merka på klærne at jeg er gått opp en str (minst), fikk ikke på meg bunad i år, sliter med å finne klær som ser fin ut på meg Er overkroppen jeg sliter mest med; mage, midje hovedsaklig. Jeg er medlem av treningssenteret, men har ikke fått trent i sommer. Aldri vært glad i å trene, så sliter med å komme igang igjen. Har ikke god selvkontroll når det gjelder ekstra utskeielser som søtsaker etc. Jeg vet HVA som skal til. Men mangler motivasjonen til å starte, men kanskje aller helst gjennomføre over tid så det blir resultater... Anonymous poster hash: 5143d...5b0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Hang et bikinibilde av meg selv påkjøleskapet. Motivasjon i bøtter og spann. Anonymous poster hash: 7750a...8c4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Dette går på viljestyrke og hvor mye du ønsker det. Dersom du virkelig ønsker det, får du det til. Sett deg mål - ikke lur deg selv. Anonymous poster hash: 9364d...f60
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Her var det nok å se foto av meg selv, ha få klær som passer, og å tenke på at jeg ikke vil kaste bort livet mitt med å hele tiden være lei meg over hvordan jeg ser ut. Jeg er 30 og har absolutt ingen unnskyldning for å skjemmes over kroppen min. Jeg vil ta meg best mulig ut såklart! Jeg er på god vei tilbake til gammel fin form. Har igjen ca 4-5 kg. Har kjøpt meg nytt treningsutstyr/klær og det er utrolig tøft å trene i stilig utstyr! Nye freshe løpesko, tights, bh beregnet for høy intensitet, pulsklokke med kcal-teller, samt 3 nye rålekre kjoler som konsekvent er kjøpt hakket for små som "gulrot". Jo flere kg som forsvinner, jo mer motivert blir jeg. Men du må starte et sted! Hvis dørstokkmila er lang MÅ du endre kosthold. Jeg endret kosthold først. Fikk plutselig lyst til å trene etter 4 kg ned med kosthold bare for å få resten til å forsvinne mye fortere! Nå kan jeg finne på å trene to ganger per dag, og jeg gjør det spontant. Har på meg gode sko og klær man kan trene i. Har ofte hendt at det som skulle være en rolig trilletur, ble til en joggetur etter 50 meter gange. Får plutselig bare ånden over meg. Spontantrening er mye bedre for meg enn planlagt. Du må finne din egen stil på både mat og trening, ikke tenk at du skal gjøre sånn som andre. Start NÅ! Jo før jo bedre. Jo flere kg som kommer på, jo verre blir det. Anonymous poster hash: e062e...bf6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Bilde av deg selv i undertøy som bakgrunn på pcen, og sleng opp et på kjøleskapet også. Sett alarm på mobilen til et visst tidspunkt hver ettermiddag f.eks: "Kom igjen tjukken, du blir ikke tynnere eller sunnere av å sitte der du sitter nå, dra deg på trening". Anonymous poster hash: 8ef46...9ff
Serepta Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Om ett år fra nå av, vil du angre på at du ikke startet i dag. Det er også lurt å ikke se på det som slanking, men en varig endring av kostholdet.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Sliter med det samme. Skal ned 10 kilo i løpet av dette året her, det er i hvertfall målet. Klarte å gå ned noen kilo, men så gikk jeg de bare opp ogjen da jeg begynte å skeie litt ut og ikke klarte å stoppe. For meg hadde det vært motiverende å ha en liten gjeng å gå ned sammen med. Om man ikke akkurat trener samtidig eller gjør det på samme måte så vil det jo være et ekstra nederlag når noen andre "følger med". Har lest litt om berit nordstrand og tenkte å gjøre mye av det som hun snakker om, siden jeg har de fleste ekstrakiloene på magen. For meg fungerer det ikke med trening, er alt for lite motivert til det. Kan jo evt gå en ekstra tur for å unne meg de kaloriene jeg går av på turen Hvor mange kilo ekstra har du?Har du prøvd å gå ned i vekt før, evt hvordan? Anonymous poster hash: fa260...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå