Gå til innhold

God morn mæ i ræ#@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fått i barna frokosten og øyner sjansen til å få vasket over et meget klissete stue og kjøkkengulv. Skynder meg så å sette på kaffe men oppdager raskt det er tomt. Den nye pakken har ei sånn linje man kan rive etter men det mislykkes totalt og kaffe ligger strødd over hele benken og gulvet. Minste hyler og vil ned på gulvet. Største leker pågående dørselger og prøver å tvinge meg til å kjøpe salve mens jeg finner fram kosten. Brettet er selvfølgelig fullt etter at jeg vaska så idet jeg lirker det ned i søppelposen bommer jeg totalt og alt går utover kjøkkengulvet. Begynner nesten å gråte. Får rydda sammen og satt på kaffen men glemmer å fylle trakteren med vann. Oppdager det heldigvis før det går galt. Fin start på dagen....,

Anonymous poster hash: e5b69...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, unnskyld at jeg ler litt, men det var skummelt gjenkjennende 😜

Trøst deg med at det nesten bare kan gå oppover herfra - bare du før deg den kaffekopper 😄

God søndag ☀️

Skrevet

Hahaha så bra!

Håper resten av søndagen blir bedre!;)

Skrevet

ER det lov å flire av at eldste leker dørselger?

Ser det for meg. Flirer. 😂

Anonymous poster hash: ab8c2...40d

Skrevet

Noen ganger må man bare viske ut morran og starte på nytt! God klem, med ønske om at dagen tok seg betraktelig opp etter en kaffekopp eller to :)

Men... Aldri har det slått meg at barn kan leke "pågående dørselger"! Gruer meg litt til sånne leker... Hilsen førstegangs som har mye "spennende" i vente ;)

Anonymous poster hash: 228df...c8e

Skrevet

Takk skal dere ha. Hehe måtte le litt selv nå når jeg leste gjennom en gang til. Halvveis i kaffekoppen og søndagen er allerede mye bedre :D håper dere også får en flott dag :) HI

Skrevet

Takk skal dere ha. Hehe måtte le litt selv nå når jeg leste gjennom en gang til. Halvveis i kaffekoppen og søndagen er allerede mye bedre :D håper dere også får en flott dag :) HI

Hihi, kaffe løser de fleste problemer:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...