Gå til innhold

Jeg er så sliten :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ekstremt vanskelig fireåring, og en baby. Alt er bare trass og kjefting etc hele j**** tida. I dag har jeg migrene og er alene med begge. Prøvde å forklare for fireåringen at jeg er syk, at han må være ekstra snill i dag etc... Hvorpå han svarer at han er også syk og må få youghurt. Jeg hadde tidligere sagt nei til det. Så hyyyyler han at han må ha youghurt, kaller meg drittunge og prøver å slå meg. Hodet mitt eksploderer nesten av migrene, så jeg tok tak i han og dro han etter armene og kjeftet. Skulle selvsagt ikke gjort det.

 

Han hylgråter og jeg har dårlig samvittighet - hvordan skal denne dagen bli.....

 

Anonymous poster hash: a57fa...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg!

 

Men ikke ha dårlig samvittighet ihvertfall, en fireåring har ikke vondt av å skjønne at mamma ikke er i form og ikke orker tull.

 

Har du ingen som kan hjelpe deg litt en stund i dag? Det er pyton å være syk og ta seg av unger!

 

God bedring.

Skrevet

Felles skjebne ingen trøst.

Jeg er der selv. Har en ekstremt viljesterk 4 åring i dag selv. Gi meg styrke.

Har INGEN gode råd. :(

 

Anonymous poster hash: f9196...1ce

Skrevet

Stakar deg. Har du ingen som kan hjelpe deg litt? La 4 åringen se tv, spille på pc nettbrett?

Har du en nabo?

Ring mannen få han vil å komme hjem.

 

Noen du kjenner som kan ha noe medesin du få ?

 

Om du ikke har tatt for mye smertestillende pøs på med 2 parracet og to ibux. Evt tre ibux. Jeg husker ikke hvor mye du kan ta men ring legevakten det er ganske mye mer enn hva det står på pakken.

 

Migrene er noe dritt.

Jeg har maxalt du kunne ha fått jeg er i Fredrikdrad omrd men har ikke bil.

 

Anonymous poster hash: 6684c...b5f

Skrevet

Uff, stakkars deg!:(

 

Sender over en klem til deg!

 

Anonymous poster hash: e4b51...e43

Skrevet

Tusen takk dere! Så hyggelige ord! Trodde dere ville slakte meg. Kan ikke ta migrenemedisin (ammer), og paracet hjelper ikke.. Har heller ingen som kan passe ungene i dag. Får bare holde ut.

 

Når gir trassalderen seg...? Hi

 

Anonymous poster hash: a57fa...4ce

Skrevet

Noe familie som kan hjelpe? Sett han men en film eller et spill på nettbrett (bedre å ty til det enn at hodet ditt skal eksplodere og det bare blir kjefting ). Føler med deg. God bedring

 

Anonymous poster hash: 23e4e...c25

Skrevet

Ser nå at ingen kunne hjelpe i dag...

 

Anonymous poster hash: 23e4e...c25

Skrevet

Tusen takk dere! Så hyggelige ord! Trodde dere ville slakte meg. Kan ikke ta migrenemedisin (ammer), og paracet hjelper ikke.. Har heller ingen som kan passe ungene i dag. Får bare holde ut.

 

Når gir trassalderen seg...? Hi

 

Anonymous poster hash: a57fa...4ce

Det lurer jeg på også, og selvom jeg er alene så er jeg frisk og har bare et barn, men er til tider enormt sliten pga trassen.

 

Anonymous poster hash: fb24e...ee5

Skrevet

Tusen takk dere! Så hyggelige ord! Trodde dere ville slakte meg. Kan ikke ta migrenemedisin (ammer), og paracet hjelper ikke.. Har heller ingen som kan passe ungene i dag. Får bare holde ut.

Når gir trassalderen seg...? HiAnonymous poster hash: a57fa...4ce

Den gir seg ihvertfall ikke i dag :P

 

Men jeg hadde prøvd å få trassetrollet på lag ved å skryte uhemmet over hvor flink han er som hjelper til og hvor heldig du er som har han til å hjelpe siden babyen er så lite og ikke kan hjelpe til med noe.

 

Jeg hadde også kjøpt han med tv, spill og snop :) kanskje han har en liten venn i nabolaget som han kan besøke? De fleste foreldre tar imot en liten gjest om mamma'n ikke er i form.

 

Ellers får du bare telle minutter og holde ut, det vil jo bli bedre til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...