Gå til innhold

Hva gjør jeg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg mistrives sterkt på jobben min som jeg har hatt de siste årene. Det er så mye intriger og dårlig stemning. En ledelse som bruker kjeft og trusler for å få det som de vil. Jeg vil bort!

Problemet er.. Vi tenkte at jeg skulle søke meg til en annen jobb i permisjon (prøver og bli gravide). Problemet er bare at det nå har det gått over 2 år. Prøverør blir neste prosjekt. Jeg har derfor ikke samvittighet nok til å søke ny jobb nå. Jobber i det private, små bedrifter. Har opplevd og sett selv mye i forhold til f. eks. graviditet, sykdom. Der jeg er nå blir den syke regelrett mobbet ut!

Tenk derfor om det skulle klaffe med en gang om jeg bytter jobb. Det hadde ikke vært særlig populært... Vet de ikke har lov, men man skal jo jobbe der. Så orker ikke utsette meg for det.

Jeg kunne godt tenkt meg skolegang. Men akkurat nå har vi ikke råd til det. Mister jo over 10 000 kr. i mnd. Det er mye penger.

Noen som vet om skole/kurs man kan ta over deltid som gjør at man kan ha en grei deltidsstilling ved siden av? Som lånekassa støtter?

Jeg er sekretær innen helse nå. Er opptatt av helse, både personlig helse og jobbe tett med andre mennesker.

Seriøst... Jeg orker ikke tilbake! Jeg er flink pike, hopper når sjefen sier hopp for jeg tør ikke gå i mot eller si i mot (sist jeg prøvde og si i fra fikk jeg en innpakket advarsel/"trussel").

Fagforeningen tør jeg ikke bruke. Jeg vil bare forsvinne derfra med en god grunn...

Anonymous poster hash: 4ce03...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...