Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hvor fort kan jeg gå ned ti kilo? Noen forslag til matmeny matmeny? Anonymous poster hash: 5a0c2...f98
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Kutt brød, pasta, sukker, chips, brus og ris. Så er mye gjort. Rent kjøtt med grønnsaker til middag, minimalt med saus. Anonymous poster hash: 8f2dc...2f4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Hva spiser man til frokost,lunsj,kvelds...har alltid spist brød. Anonymous poster hash: 5a0c2...f98
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har gått ned fra 65 kilo til 55 kilo ved å gjøre dette: Kutte ut det meste med sukker i (noe er ikke til å unngå), spiser ikke brød, poteter, ris eller pasta. Jeg har laget mye godt, men med fiberhvetemel og evt. sukrin hvis det er søtt jeg har laget. Frokost: 0,0% yoghurt, litt havregryn og en neve nøtter evt. omelett eller havregrynsgrøt m/syltetøy uten tilsatt sukker og nøtter eller med sukrin og kanel. Lunsj: 2- 3 knekkebrød med salat, tomat og avocado, evt. magert kjøttpålegg. Middag: Rent kjøtt med stekte grønnsaker (tomater, løk, paprika, asparges, brokkoli, gulrøtter). Kveldsmat: Litt frukt evt. med mager kesam. Det finnes mye godt og sunt man kan lage. Drikk bare vann evt. farris. Jeg har brukt en del avocado (metter godt), nøtter, egg og noe som heter quinoa. Vil jeg ha saus bruker jeg woksaus. Søtpotet er også sunnere enn vanlig potet. Skyr har jeg spist til mellommåltid om jeg er sugen på noe. Du kan også bake grønnsaker i rispapir. Veldig godt. Samt at jeg bruker speltlomper mye. Man kan til og med lage speltlompelasagne! Godteri kuttet jeg nesten helt ut en periode, hadde bare noen ruter mørk sjokolade den første tiden i helgene. Nå har jeg gradvis innført litt lørdagsgodt igjen. Men ikke i mengder. Google litt, finn oppskrifter. Er det noe godt du har lyst på, sjekk om du kan lage en sunnere variant. Lykke til! Anonymous poster hash: c4fe3...c6a
Edelweis Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Veier og målwr det samme som deg. Bruker vektklubb og synes det funker veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Tusen takk for svar!skal melde meg inn i vektklasse,nå er det nokk. Anonymous poster hash: 5a0c2...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå