Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Nå har de fått politiet bevæpnet til tennene ut i gatene og blandt større folkemengder, da er det vel strengt tatt bare for de å gjøre som Nokasranerene og ABB! Kle seg i tilsvarende og systematisk gå bananas både med våpen og bomber i bagger.. Ingen vil reagere på en politimann med våpen som bærer noe. En kan jo ikke stole på om politiet er er ekte eller ei! Anonymous poster hash: bb61d...d70
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Med så mye politi og vakthold overalt vil personer som kler seg ut bli veldig fort avslørt, jo. Anonymous poster hash: 25041...a23
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Nå har de fått politiet bevæpnet til tennene ut i gatene og blandt større folkemengder, da er det vel strengt tatt bare for de å gjøre som Nokasranerene og ABB! Kle seg i tilsvarende og systematisk gå bananas både med våpen og bomber i bagger.. Ingen vil reagere på en politimann med våpen som bærer noe. En kan jo ikke stole på om politiet er er ekte eller ei! Anonymous poster hash: bb61d...d70 Ehem, hva gjør de i andre land da? Der man bruker å ha væpnet politi i gatene? Store land som USA, Storbritannia, Russland osv? Jeg kommer selv fra et annet land og da jeg fortalte mine foreldre om 22. juli spurte de om politimannen som var på øya prøvde å skyte Breivik for å uskadeliggjøre. Da jeg sa at politimannen hadde da ingen våpen på seg, ble de store i øynene og lurte på hvorfor i all verden det ikke var væpnet politi på øya når det var samling med 700 ungdommer som var avskåret fra fastlandet? De mente det var uforsvarlig, ikke på grunn av terroren, men fordi noen av ungdommene kunne kanskje finne på noe tull som å trekke kniv i krangel, gjøre voldtektsforsøk osv. Og at politiet da hadde hatt bruk for våpen enten for å avfyre varselskudd eller å skyte vedkommende i foten hvis noen trakk kniv mot kameraten og ikke slapp taket for eksempel. Så i mange andre land er det en selvfølge at det er væpnet politi på steder med store folkeansamlinger. Norge har bare ikke hatt tradisjon for det. Anonymous poster hash: ddc3d...f9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Jeg er glad for at Norge ikke har tradisjon for det jeg! Vi bor i et land med svært lite vold og alvorlige episoder. Anonymous poster hash: 62d83...c87
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Terroristene allerede har vunnet. Et av hovedmålene til terrorister er å skape frykt og panikk, og det mener Bonnichsen de allerede har lykkes med i Norge, selv om det påståtte angrepet ikke er blitt gjennomført. - Det er jo mulig å se at trusselen har satt Norge i en sjokktilstand, og det stabiliserer omdømmet som terroristene ønsker; nemlig det å bli fryktet og at folk tror de kan angripe når som helst, sier han. http://www.dagbladet.no/2014/07/27/nyheter/utenriks/terror/innenriks/danmark/34518385/ Så utrolig enig! Frykt er terrorens fremste våpen og Norge er allerede under angrep. Anonymous poster hash: 6910e...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå