Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Det er såå varmt, alle vinduene er oppe og vifta er på, men får fortsatt ikke sove. Ligger på sofaen i natt pga heftig krangel med mannen. Tenker på eksen og hva vi hadde. Savner han.. Anonymous poster hash: ec883...73c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Det er såå varmt, alle vinduene er oppe og vifta er på, men får fortsatt ikke sove. Ligger på sofaen i natt pga heftig krangel med mannen. Tenker på eksen og hva vi hadde. Savner han.. Anonymous poster hash: ec883...73c Åpnet akkurat vinduet her, da det er hett her også Oi, hva kranglet dere om da? :/ Anonymous poster hash: ab230...546
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Grusomt varmt.... Og da hjelper det jo ikke med en krangel.... Irriterende hvordan så mange menn bare snur seg rundt og sovner etter krangel mens damene blir liggende. Gruble ... Anonymous poster hash: 4c366...45e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ganske likt her. Han synes visst det er helt greit å ha kontakt med og hjelpe kjerringa han var utro mot meg med. Faens dust! Gidder ikke mer nå. Anonymous poster hash: 4c44e...92f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Ja.. pga noen DRITTUNGER / ungdommer som hylte og ropte oppå vegen her. Tror de skal være rimelige goade for at jeg ikke stormet ut døra ass. Møkkafolk. Vekke folk midt på natta, og da våkna SELVSAGT ettåringen også og sparker i senga og klager. Fy 374{*}>~|>>\+\{*}%%#*#+ nå er jeg sinna. Vil bare sove!! Anonymous poster hash: e0ad6...f8d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Det er såå varmt, alle vinduene er oppe og vifta er på, men får fortsatt ikke sove. Ligger på sofaen i natt pga heftig krangel med mannen. Tenker på eksen og hva vi hadde. Savner han.. Anonymous poster hash: ec883...73c Åpnet akkurat vinduet her, da det er hett her også Oi, hva kranglet dere om da? :/ Anonymous poster hash: ab230...546 Sa jeg savnet nærhet og kjærlighet, og at jeg savnet han sånn. Hver kveld ser han på film og jeg er som luft. Jeg var saklig og satt inntil han da jeg snakket med han. Han ble sur og klikka som f....! Vi har bare vært sammen i to år liksom. Han er så kald. Trodde han skulle ta hintet og holde rundt meg i det minste. Vi er inne i en vanskelig periode der vi trenger å holde sammen istede for å trekke oss unna hverandre. Han kommenterer også vekta mi hele tiden, jeg var slank for to år siden og har nettopp fått baby. Føler meg ikke så tiltrekkende da skal jeg si deg! Var godt å få det ut! Anonymous poster hash: ec883...73c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Det er såå varmt, alle vinduene er oppe og vifta er på, men får fortsatt ikke sove. Ligger på sofaen i natt pga heftig krangel med mannen. Tenker på eksen og hva vi hadde. Savner han.. Anonymous poster hash: ec883...73c Åpnet akkurat vinduet her, da det er hett her også Oi, hva kranglet dere om da? :/ Anonymous poster hash: ab230...546 Sa jeg savnet nærhet og kjærlighet, og at jeg savnet han sånn. Hver kveld ser han på film og jeg er som luft. Jeg var saklig og satt inntil han da jeg snakket med han. Han ble sur og klikka som f....! Vi har bare vært sammen i to år liksom. Han er så kald. Trodde han skulle ta hintet og holde rundt meg i det minste. Vi er inne i en vanskelig periode der vi trenger å holde sammen istede for å trekke oss unna hverandre. Han kommenterer også vekta mi hele tiden, jeg var slank for to år siden og har nettopp fått baby. Føler meg ikke så tiltrekkende da skal jeg si deg! Var godt å få det ut! Anonymous poster hash: ec883...73c Huff, stakkars deg :/ Hva i all verden! Denne samtalen har jeg tatt flere ganger med min mann, og han reagerer aldri slik. Problemet er bare at han glemmer seg, eller kanskje bare ikke viser så mange følelser bestandig. Men snill og god er han da. Mannen din burde da være stolt av kvinnen sin som fødte han et barn! Ut fra beskrivelsene dine, virker det som at dere ikke helt har samme verdier :/ Forståelsen hans mangler helt, og han bør da vite at ekstra kiloer hører med etter en fødsel. Jeg har også lagt på meg, men sa til samboer at jeg ikke kommer til å stresse kroppen med å kvitte meg med dem. De forsvinner nok sakte men sikkert, for det gjør mine også. Får helt vondt av deg som ikke blir satt pris på. Å få barn er jo stort, og han burde virkelig være stolt av at du ga han et friskt og sundt barn. La han få virkeligheten i fjeset, og gi han artikler som handler om kvinnekroppen. VG har for litt siden laget et oppslag hvor kvinner viser hva graviditet og fødsel gjør med kroppen. Du må bare prøve å være sterk, selv om situasjonen er betent. Du har jo i det minste et barn å være glad i Anonymous poster hash: ab230...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå