Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Fungerer det bra? Følelser for han? Anonymous poster hash: ccefc...f9d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Hadde... Ingen følelser, annet enn at jeg blir glad på hans vegne når noe fint skjer i livet hans, og at jeg ønsker han alt godt Anonymous poster hash: 1086f...731
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Nei, har kjæreste Anonymous poster hash: 638c2...8fe
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde to tidligere, og det fungerte helt supert. Hadde ingen kjørlige følelser for de, men ett sterkt og nært vennskp som ikke helt kan forklares. Alt utenom kjærligheten var mellom oss. Han ene fikk barn mens vi var sex venner, ingen sure miner fra min side. Jeg syns bare det var koselig, for han endte med å gifte seg med denne damen ett år etterpå. De var ikke sammen da barnet ble laget, og hun fikk vite om meg. Jeg hilste på henne og den lille babyen, jeg tror hun trengte å få vite at det ikke var noen kjærlighet mellom oss når hun vurderte hva hun ville. Som sagt, de endte med å gifte seg. Og de er enda gift, 13 år etter. Kempe koselig. Anonymous poster hash: 70da7...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå