Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Kan ikke for det. Jeg var gift med eksen, vi fikk to jenter sammen. Plutselig ville han gå fra meg, og jeg fikk vite han hadde vært utro! Han gikk fra meg og ble sammen med henne og jeg klikket! Kom meg over det med tiden. Nå er de gift, har fått ei jente sammen og venter ei til jente. Jeg er venn med begge på facebook og de legger ut bryllupsbilder, gravidbilder, bilde av datteren. Jeg kan ikke for det, men hun ser ut som hun har downs og jeg tar meg selv i og fryde meg over at jentene mine er veldig mye søtere enn henne. Jentene mine ligner mest på min eks men har også mye fra meg. Datteren dems ligner på henne + hun må ha gener fra andre steder jeg ikke vet om. Hun har altså ikke downs, men ser slik ut. Kjenner det er smålig og barnslig av meg og tenke dette når jeg ser henne, men det kommer bare automatisk. Og jeg håper babyen blir lik henne og ikke lik mine to jenter. Teit? Ja. Sjalusi? Jo, kanskje litt. Han ødela vår familie og lagde ny familie med henne. Jeg later som jeg ikke er bitter, jeg sier aldri noe stygt om verken far, stemor eller lillesøster til jentene mine. Stemor er superglad i jentene og far stiller opp og er en god far. Jeg fremstår som om jeg hopper og driter i at de to er ett par. Men inni meg blir jeg kvalm av deres lykkelige bilder, syns datteren dems er lite vakker osv. Måtte bare få det ut rett og slett! Anonymous poster hash: fa688...fd8
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 VELDIG bra at du aldri sier noe stygt om de verken til barna eller de At du utad virker sterk er en beskyttelse for deg Ikke rart at du får slemme tanker, kanskje best å sskjule innlegg fra de!?? Anonymous poster hash: 6864e...a76
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Hehe- jeg tror du er mer normal enn du egentlig tror. Det er bare at de første ikke innrømmer det. Håper du en dag finner lykken igjen og finner noen du kan stole på, for det fortjener du absolutt. Da vil nok også tankene dine endres, og du vil få det bedre på flere plan. Også vil jeg tro det var godt få skrevet ned tankene sine:)) Anonymous poster hash: 1826f...306
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Ja det var godt og få det ut her inne. Det er for drøyt til og sitte og fortelle til venner synes jeg. Det jeg synes om datteren dems. Det er ett lite uskyldig barn liksom... Jeg vil jo fremstilles som en sjaluuuuu komplett idiot dersom jeg slenger med leppa om ei lita jente på 2 år. Men jeg må få tenke det jeg gjør. Det kan ikke være for unormalt at jeg får ufine tanker om avkommet til han som var utro mot meg og valgte bort meg. Anonymous poster hash: fa688...fd8
Hot Midget ! Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Hmm.... Begynner ditt navn på M? Og bor du på sørlandet??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Øhm..Nei. Anonymous poster hash: fa688...fd8
Vicky Pollard Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Hva med å fjerne innleggene fra newsfeeden din? Tror du ville fått det mye bedre med deg selv og du ikke skulle bade i disse innleggene hver dag.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Hva med å fjerne innleggene fra newsfeeden din? Tror du ville fått det mye bedre med deg selv og du ikke skulle bade i disse innleggene hver dag. Enig! Og så kan det være lurt å kanskje snakke med en terapeut, familievernkontor eller lignende for å bearbeide ferdig det som har skjedd. Så lenge du har så sterke følelser rundt dette så betyr det at du ikke er ferdig med det. Hadde du vært ferdig med det så hadde du greid å være nøytral, kanskje til og med synes synd i en liten jente som kanskje ikke har utseendet med seg. Om du greier å bearbeide dette helt vil du få det bedre selv, de vil rett og slett ikke trigge noen følelser i deg overhodet, og da er det også lettere å gå videre selv. Anonymous poster hash: ee480...036
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Hva med å fjerne innleggene fra newsfeeden din? Tror du ville fått det mye bedre med deg selv og du ikke skulle bade i disse innleggene hver dag. Enig! Og så kan det være lurt å kanskje snakke med en terapeut, familievernkontor eller lignende for å bearbeide ferdig det som har skjedd. Så lenge du har så sterke følelser rundt dette så betyr det at du ikke er ferdig med det. Hadde du vært ferdig med det så hadde du greid å være nøytral, kanskje til og med synes synd i en liten jente som kanskje ikke har utseendet med seg. Om du greier å bearbeide dette helt vil du få det bedre selv, de vil rett og slett ikke trigge noen følelser i deg overhodet, og da er det også lettere å gå videre selv. Anonymous poster hash: ee480...036 Jeg kan ikke forestille meg at det går an å bli `ferdig` med noe sånt. Jeg hadde spydd i munnen min hver gang jeg hadde snakket med dem seriøst. Selv mange år etter. Har aldri opplevd noe sånt, men det er sånn jeg tror jeg hadde følt det. Anonymous poster hash: 00c94...a3c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Hva med å fjerne innleggene fra newsfeeden din? Tror du ville fått det mye bedre med deg selv og du ikke skulle bade i disse innleggene hver dag. Enig! Og så kan det være lurt å kanskje snakke med en terapeut, familievernkontor eller lignende for å bearbeide ferdig det som har skjedd. Så lenge du har så sterke følelser rundt dette så betyr det at du ikke er ferdig med det. Hadde du vært ferdig med det så hadde du greid å være nøytral, kanskje til og med synes synd i en liten jente som kanskje ikke har utseendet med seg. Om du greier å bearbeide dette helt vil du få det bedre selv, de vil rett og slett ikke trigge noen følelser i deg overhodet, og da er det også lettere å gå videre selv. Anonymous poster hash: ee480...036 Jeg kan ikke forestille meg at det går an å bli `ferdig` med noe sånt. Jeg hadde spydd i munnen min hver gang jeg hadde snakket med dem seriøst. Selv mange år etter. Har aldri opplevd noe sånt, men det er sånn jeg tror jeg hadde følt det. Anonymous poster hash: 00c94...a3c Når man er så lite ferdig med det at man godter seg over en liten jente på 2 år som kanskje er uheldig med utseendet sitt, da er man ikke i nærheten av å ha bearbeidet følelsene sine! HI motsier seg selv veldig i hovedinnlegget. Hun sier at hun er ferdig med det. Likevel fryder hun seg over utseendet til denne lille jenta, hun innrømmer at hun er sjalu og bitter. Da er man langt fra ferdig med å bearbeide det. Jeg skriver ikke dette som kritikk av HI. Følelsene er forståelige, men bare så forferdelig uhensiktsmessige for henne selv. Mannen er gift på ny med ny kone, han har fått en datter som nå er to år og har et andre barn på vei. Det er rett og slett på tide at HI kommer seg videre selv, og ikke blir hengende fast i bitterheten over det som har skjedd. Hun fortjener å bli lykkelig og uten å bry seg med hva hennes eksmann gjør med livet sitt. Hun fortjener å ha det bra - nå er hun opphengt i eksen og kona og deres lykke. Det blir hun aldri ordenlig lykkelig med selv. Anonymous poster hash: ee480...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå