Gå til innhold

"Vi har mer enn nok med ungen nå"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjarmerende uttalelse fra Fosser'n (Typen til Tone) gitt. Kanskje det gikk litt fort i svingene likevel?

Anonymous poster hash: 0a9cf...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller at ungen er knappe 12 uker og det holder for dem nå?

Og vet ikke hvor hyggelig jeg hadde giddi svart en flokk med kameraer og mikrofoner med et bilsete i handa på vei inn i kirka (og bruden var ikke kjendis en gang, likevel stort presseoppmøte)

-_-

Anonymous poster hash: 166a5...73a
Skrevet

Ja, det var sikkert et grundig og veloverveid svar og ikke en kommentar til en masete journalist idet de skulle feire et bryllup.

Hvor frekt er det ikke å spør noen om de skal gifte seg/om han har fridd? Hva skulle han svart da? 'Ja, jeg skal fri på mandag'???

Hva er det med dere som må lete etter tegn på at andre ikke har det bra? Er det så ille å være deg at du håper at andre har det like ille?

Patetiske menneske!

Anonymous poster hash: 433ac...2c3

Skrevet

Samme det vel. 

Anonymous poster hash: d5069...63f
Skrevet

Hadde noen nevnt giftemål til meg da mitt først barn var 12 uker, hadde jeg bare kikket dumt på de. Så nei, det var ikke et teit svar. Hvilket svar forventet du?

Skrevet

Jeg hadde også mer enn nok med ungen da han var 12 uker. Skjønner ikke hvorfor det er feil å si.

Gjest Pusikatt
Skrevet

De fleste har vel mer enn nok med en unge på 12 uker.

Dessuten er ikke Tone dum, de var nok forberedt på dette spørsmålet, men siden det var søsteren sin store dag, valgte de å svare på en måte så pressen ikke tok fokus fra brudeparet.

Skrevet

Synes han svarte det mest fornuftige, jeg!

Journalisten som spurte har jeg mindre tro til ;)

Anonymous poster hash: ce5f3...eb9
Skrevet

Fornuftig og ærlig svar.

Anonymous poster hash: dce86...c29

Skrevet

Hva er galt med det svaret? Nå leter du tydeligvis etter feil hos paret.

Anonymous poster hash: 9c963...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...