Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Tanke på denne trusselen? Jeg hadde ikke sendt h*n avgårde. Anonymous poster hash: d7835...183
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Nå har ikke jeg barn som er gamle nok til å være med, så vanskelig å sette meg inne i den situasjonen. Men hadde nok vært skeptisk ja Anonymous poster hash: 67359...36b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Nei, jeg hadde ikke. Forstår også de som trekker seg derfra, artister, fotballlag. Anonymous poster hash: 10676...63f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde ikke gjort det, men tror mange mødre her ville gjort det Anonymous poster hash: 833a7...6de
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Jeg prøver å ikke bli hysterisk, men nei... Det hadde jeg ikke... Bor i Oslo men drar på hytta i morgen og blir der de neste to ukene. Og det føles tryggere. Anonymous poster hash: aa268...e0d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Ja, hadde latt barnet reist. Anonymous poster hash: 4583d...d55
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Min 16 åring dro i dag :-/ Skal heldigvis ligge litt utenfor Oslo,og de skulle ikke være med på åpningsermonien:-) Krysser fingrene for at det ikke skjer noe . Anonymous poster hash: 283fb...f5f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Nei! Styrer unna sentrum i disse dager. Anonymous poster hash: 64472...a7f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Det hadde barnet fått bestemme selv. Har ei jente som nok kommer til å dra dit om to år mange år fremover, enda er hun litt for liten til å dra, men hun snakker så mye når hun skal dit. Hun har fått med seg mye info om dette, og vi har snakket mye om dette. Hun har sine egene tanker og meninger om dette, så hun hadde fått liv til å bestemme om hun ville reist eller ikke om hun skulle ha reist nå. For min egen del så hadde jeg nok spurt noen vennr i oslo om jeg kunne ha sovet på sofaen der, for jeg hadde følt det tryggere om jeg var nære henne. Jeg prøver å ikke la dette påvirke livet mitt så mye, for jeg vil ikke at terrorister skal lykkes i det de prøver på, nemlig å skape frykt. Og blir jeg redd og ikke gjør det jeg vil eller ikke drar på slike planlagte ting har de ødelagt litt av livet mitt og det nekter jeg å la de gjøre. (Prøver jeg å overbevise meg selv) Nå drar ungene om noen timer til utlandet, de gleder seg til å dra, men er litt redde for å komme hjem igjen. De har fått høre det er mange bevæpnede vakter rundt om, kontroller her og der og ting er ikke som normalen. Anonymous poster hash: b66ab...a3c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #13 Skrevet 27. juli 2014 Uten problemer. Tenker ta med femåringen og rusle bortom senere i dag. Anonymous poster hash: 67475...826
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #14 Skrevet 27. juli 2014 Usikker. Diskuterte det med mannen. Vi opplevde utøya på veldig nært hold og jeg kjenner veldig på det et vennepar opplevde. Jeg har blitt mer engstelig for egne barn etter det. Anonymous poster hash: 755f8...bd0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #15 Skrevet 27. juli 2014 No way!! Anonymous poster hash: 8727b...8d6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #16 Skrevet 27. juli 2014 Ja. Man kan ikke stoppe å leve bare pga en trussel mot landet vårt. Anonymous poster hash: 239ee...ee5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #17 Skrevet 27. juli 2014 Det er sant at man ikke kan stoppe å leve på grunn av trusler for da oppnår de jo en god del av det de ville, men likevel... Nei, jeg hadde ikke sendt dem i denne situasjonen. Jeg tviler sterkt på at noe skjer, men jeg hadde aldri klart å tilgi meg selv og gå videre i livet dersom noe hadde skjedd. Anonymous poster hash: 7ee50...f0e
Nullstress;) Skrevet 27. juli 2014 #18 Skrevet 27. juli 2014 Nei. For jeg hadde aldri tilgitt meg selv om det skjedde noe. Ulykker kan skje hvor som helst. Men når man her blitt "advart" om at noe stort og følt kan skje, ville jeg ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #20 Skrevet 27. juli 2014 Jeg tenker at det er veldig veldig viktig at min eventuelle frykt ikke styrer barnas liv. Da hadde de aldri fått lov til å sykle avgårde eller være ute med venner på lyse sommerkvelder. Jeg er livredd for å slippe barna mine ut i trafikken, og gruer meg til den dagen de skal ut på veiene på egenhånd som 18åringer. Men dette skal IKKE få en innvirkning på deres liv, jeg nekter å tre min frykt ned på dem. En venninne av meg har blitt hindret hele livet av sin mors frykt. Og nå er min venninne også engstelig for det meste, også ting man ikke kan hindre slik som motgående trafikk og evt kollektivtrafikk-ulykker. Det er absolutt ingen konkret trussel mot norwaycup, og jeg hadde sendt mine barn avgårde. Jeg nekter å gjøre mine barn unødvendig redde! Anonymous poster hash: ccf8d...e2d
HvittHus Skrevet 27. juli 2014 #21 Skrevet 27. juli 2014 Ja det hadde jeg gjort. Lar ikke en udefinert trussel stoppe planene for ferien.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #22 Skrevet 27. juli 2014 Vi er der nå og storkoser oss Anonymous poster hash: 1b97c...34c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #23 Skrevet 27. juli 2014 Ja det ville jeg gjort. Er ikke noen spesifikk trussel mot Norway cup. Jeg ville latt ting gå som vanlig, kan ikke slutte å leve pga dette😊 Anonymous poster hash: bb97c...78a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #24 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tenker at det er veldig veldig viktig at min eventuelle frykt ikke styrer barnas liv. Da hadde de aldri fått lov til å sykle avgårde eller være ute med venner på lyse sommerkvelder. Jeg er livredd for å slippe barna mine ut i trafikken, og gruer meg til den dagen de skal ut på veiene på egenhånd som 18åringer. Men dette skal IKKE få en innvirkning på deres liv, jeg nekter å tre min frykt ned på dem. En venninne av meg har blitt hindret hele livet av sin mors frykt. Og nå er min venninne også engstelig for det meste, også ting man ikke kan hindre slik som motgående trafikk og evt kollektivtrafikk-ulykker. Det er absolutt ingen konkret trussel mot norwaycup, og jeg hadde sendt mine barn avgårde. Jeg nekter å gjøre mine barn unødvendig redde! Anonymous poster hash: ccf8d...e2d Herre min hatt! Stor forskjell på å skåne barna for egen redsel for trafikk o.l og å ta en konkret trussel seriøst. Så klart ikke Norway cup er nevnt. Det som gjør dette så skremmende er jo at politet ikke vet hvor og når. Anonymous poster hash: 724f1...77a
Marriet Skrevet 28. juli 2014 #25 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tenker at det er veldig veldig viktig at min eventuelle frykt ikke styrer barnas liv. Da hadde de aldri fått lov til å sykle avgårde eller være ute med venner på lyse sommerkvelder. Jeg er livredd for å slippe barna mine ut i trafikken, og gruer meg til den dagen de skal ut på veiene på egenhånd som 18åringer. Men dette skal IKKE få en innvirkning på deres liv, jeg nekter å tre min frykt ned på dem. En venninne av meg har blitt hindret hele livet av sin mors frykt. Og nå er min venninne også engstelig for det meste, også ting man ikke kan hindre slik som motgående trafikk og evt kollektivtrafikk-ulykker. Det er absolutt ingen konkret trussel mot norwaycup, og jeg hadde sendt mine barn avgårde. Jeg nekter å gjøre mine barn unødvendig redde! Anonymous poster hash: ccf8d...e2d Herre min hatt! Stor forskjell på å skåne barna for egen redsel for trafikk o.l og å ta en konkret trussel seriøst. Så klart ikke Norway cup er nevnt. Det som gjør dette så skremmende er jo at politet ikke vet hvor og når. Anonymous poster hash: 724f1...77a Så man skal frarøve barna sommerens høydepunkt, et minne for livet fordi det kanskje, mest usannsynlig kan skje noe? Når du kjører med barna i bilen, tenker du det samme da? Det er faktisk større sannsynlighet for at barna dine blir drept i en bilulykke enn av et mulig terrorangrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå