Serepta Skrevet 27. juli 2014 #26 Skrevet 27. juli 2014 Nabogutten på 20 hadde guttefest i går også. De hadde musikk ute og allsang til Katie Melua og Vamp :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #27 Skrevet 27. juli 2014 Alder er vel irrelevant? At de holdt på til fire med høy musikk hadde irritert meg uansett hvem det var. Fest er gøy, men ikke hvis de ikke tar hensyn! Her er høylydt fest innimellom til rundt midnatt og så demper folk seg, både ungdommer og eldre. Det er deilig kjenner jeg. Anonymous poster hash: 971f0...cdf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #29 Skrevet 27. juli 2014 Og hvorfor sa du ikke i fra? Fordi det er så sjelden og fordi jeg kjenner litt til de som festet og ikke vil fremstå som en ung og snusfornuftig partypooper Vi overlever, men syns det er lite tenkt av voksne folk selv om de er ferdig med småbarnstiden selv. Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #30 Skrevet 27. juli 2014 Det var ikke vors, men fest som varte til kl 4 a med allsang av Dancing Queen som avslutning Det er veldig sjelden de har fest, men jeg syns likevel ikke det er greit å holde hele nabolaget oppe hele natten. Sendte dem ikke de beste tanker når jeg måtte stå opp med ettåringen kl 6, etter ca 2 timers søvn. Selvsagt er det ok at førtiåringer koser seg, men det hadde nok ikke blitt aksepteret at nabolagets ungdommer holdt det gående så høylydt (de pleier jo også å avslutte rundt kl 23 da de drar til byen. Fint med festlig lag og stemmer og latter er bare koselig, det er musikken jeg irriterer meg over og som vekker barna. Hi (Lurer på om jeg skal fylle i bassenget og la barna få ha vannkrise like utenfor soverommet deres nå😜) Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Det som irriterer meg med innlegget ditt er at du liksom presiserer at det er gamle 40 åringer som har fest. Hadde du bare skrevet "naboen har fest til kl 04 og jeg fikk bare 2 timers søvn"..... Da hadde du hatt min fulle sympati men siden jeg er 41 år gammel dame så synes jeg du fortjener å være trøtt hele dagen! Hvor gammel er du forresten siden du trur man sitter i gyngestolen når man er 40? Anonymous poster hash: 9e6ce...2e6
BareMas Skrevet 27. juli 2014 #31 Skrevet 27. juli 2014 Og hvorfor sa du ikke i fra?Fordi det er så sjelden og fordi jeg kjenner litt til de som festet og ikke vil fremstå som en ung og snusfornuftig partypooper Vi overlever, men syns det er lite tenkt av voksne folk selv om de er ferdig med småbarnstiden selv. Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Jeg tenker slik om festing: 1) spilte de så høyt at de holdt dere våkne, så er det lov å si fra litt utpå natten at det er litt høyt. 2) sover dere så lett at det skal svært lite til for at nattesøvnen til en eller flere i familien blir ødelagt, så lever dere over en natt når naboene først har fest(du sier selv at det er svært sjelden) 3) er det fest og støy ofte, da er det mer enn lov å være "drittkjerringa" som forlanger stillhet 3min over 23.00. Been there! Selv sover jeg utrolig lett og våkner med en gang det er litt lyd utenfor soverommet mitt, men det er mitt problem, heldigvis har jeg et barn som kan sove seg gjennom hvilken som helst fest, men blir hun først vekt av støy, da er det gjort da...
frk Nilsen Skrevet 27. juli 2014 #32 Skrevet 27. juli 2014 Stusser mest på valg av musikk, ikke at 40åringer kan ta seg en fest Men om du synes det er for høyt og for sent så er det jo lov å si fra
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #33 Skrevet 27. juli 2014 Det var ikke vors, men fest som varte til kl 4 a med allsang av Dancing Queen som avslutning Det er veldig sjelden de har fest, men jeg syns likevel ikke det er greit å holde hele nabolaget oppe hele natten. Sendte dem ikke de beste tanker når jeg måtte stå opp med ettåringen kl 6, etter ca 2 timers søvn. Selvsagt er det ok at førtiåringer koser seg, men det hadde nok ikke blitt aksepteret at nabolagets ungdommer holdt det gående så høylydt (de pleier jo også å avslutte rundt kl 23 da de drar til byen. Fint med festlig lag og stemmer og latter er bare koselig, det er musikken jeg irriterer meg over og som vekker barna. Hi (Lurer på om jeg skal fylle i bassenget og la barna få ha vannkrise like utenfor soverommet deres nå😜) Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Det som irriterer meg med innlegget ditt er at du liksom presiserer at det er gamle 40 åringer som har fest. Hadde du bare skrevet "naboen har fest til kl 04 og jeg fikk bare 2 timers søvn"..... Da hadde du hatt min fulle sympati men siden jeg er 41 år gammel dame så synes jeg du fortjener å være trøtt hele dagen! Hvor gammel er du forresten siden du trur man sitter i gyngestolen når man er 40? Anonymous poster hash: 9e6ce...2e6 Okay...så siden jeg presiserte at de var over 40 (det var for å antyde at man kanskje burde tenke litt lenger enn at det er dritkult å ha allsang hele natten midt i et boligfelt) så er jeg automatisk dum og fortjener å både være trøtt og ha slitne barn i dag? Du hørtes da svært lite hyggelig ut, sikker på at det ikke er overgangsalderen som begynner å tynge? Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #34 Skrevet 27. juli 2014 Hehe. Noen stusser på valg av musikk? Vel, Musikken fra Mamma Mia var meeeeeget populær da disse gamle 40 åringene var 'unge'. Det var ikke laget til filmen, altså Her hadde naboene (12-15 litauere på jobb i Norge) party på plenen hele natten. Mannen min kom grinete fra nattevakt og lurte på hvorfor ikke jeg hadde ringt politiet. (Vi kødder ikke med den gjengen selv) Måtte si som sant var, at det plaget meg ikke. Har sovet som en Stein, bare våknet et par ganger og lagt meg til å sove igjen. Men de vekte ungene halv åtte... Hilsen 40 åring som unner de fleste en morsom fest i sommernatten... Anonymous poster hash: bafbc...d63
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #35 Skrevet 27. juli 2014 Jaja, hevnen er søt 😍 det er nydelig sommervær, ungene har vannkrig utenfor naboens soverom og hagen deres ser ut som et bomba horehus 😄blir nok en deilig dagen derpå for dem 😄 Og jeg unner folk en fest og syns det er koselig å høre latter og stemmer, men musikk på full pinne etter kl 23 syns jeg er unødvendig av voksne folk. Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #36 Skrevet 27. juli 2014 Det var ikke vors, men fest som varte til kl 4 a med allsang av Dancing Queen som avslutning Det er veldig sjelden de har fest, men jeg syns likevel ikke det er greit å holde hele nabolaget oppe hele natten. Sendte dem ikke de beste tanker når jeg måtte stå opp med ettåringen kl 6, etter ca 2 timers søvn. Selvsagt er det ok at førtiåringer koser seg, men det hadde nok ikke blitt aksepteret at nabolagets ungdommer holdt det gående så høylydt (de pleier jo også å avslutte rundt kl 23 da de drar til byen. Fint med festlig lag og stemmer og latter er bare koselig, det er musikken jeg irriterer meg over og som vekker barna. Hi (Lurer på om jeg skal fylle i bassenget og la barna få ha vannkrise like utenfor soverommet deres nå😜) Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Det som irriterer meg med innlegget ditt er at du liksom presiserer at det er gamle 40 åringer som har fest. Hadde du bare skrevet "naboen har fest til kl 04 og jeg fikk bare 2 timers søvn"..... Da hadde du hatt min fulle sympati men siden jeg er 41 år gammel dame så synes jeg du fortjener å være trøtt hele dagen! Hvor gammel er du forresten siden du trur man sitter i gyngestolen når man er 40? Anonymous poster hash: 9e6ce...2e6 Okay...så siden jeg presiserte at de var over 40 (det var for å antyde at man kanskje burde tenke litt lenger enn at det er dritkult å ha allsang hele natten midt i et boligfelt) så er jeg automatisk dum og fortjener å både være trøtt og ha slitne barn i dag? Du hørtes da svært lite hyggelig ut, sikker på at det ikke er overgangsalderen som begynner å tynge? Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Er litt nærtagen fordi jeg har mensen skjønner du. Javisst, det kan man ha når man er 40. Har også nylig fått barn, det går også fint serru. Og igjen, siden du snakker så nedlatende om aldersgruppen min; håper du får en lang o slitsom søndag! Anonymous poster hash: 9e6ce...2e6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #37 Skrevet 27. juli 2014 Vet du, om de tar seg en fest så er det vel greit! Hadde du klaget om de var 25? Anonymous poster hash: e63f4...1a1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #38 Skrevet 27. juli 2014 Vet du, om de tar seg en fest så er det vel greit! Hadde du klaget om de var 25? Anonymous poster hash: e63f4...1a1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #39 Skrevet 27. juli 2014 Litt harry, men sikkert en morsom fest. Absolutt normal oppførsel, mere sært å klage på de egentlig. Anonymous poster hash: 7d9a6...302
Hjertefru Skrevet 27. juli 2014 #40 Skrevet 27. juli 2014 Hei hi. Jeg har selv en ettåring og skjønner godt at du er frustrert. Men hvorfor gjør du et poeng av at festfolket var over 40? Idioti har ingen alder. Når du drar inn kommentarer om overgangsalder osv høres du imidlertid bare umoden ut. Hilsen 46-årig småbarnsmor.
Gjest Skrevet 27. juli 2014 #41 Skrevet 27. juli 2014 Den festen ville jeg ha vært på. Hmmm si fra neste gang når oldingene over 40 år har fest!! Og jeg er rååå på å danse og synge til Dancing Queen ☺☺
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #42 Skrevet 27. juli 2014 Hei hi. Jeg har selv en ettåring og skjønner godt at du er frustrert. Men hvorfor gjør du et poeng av at festfolket var over 40? Idioti har ingen alder. Når du drar inn kommentarer om overgangsalder osv høres du imidlertid bare umoden ut. Hilsen 46-årig småbarnsmor. Poenget var vel at man kanskje forventer litt mer av godt voksne folk som vet hvordan det er å ha et barn som ikke får sove pga bråk enn av 20 åringer som ikke har tanke for andre enn seg selv. I tillegg syns jeg det var litt flaut på deres vegne å høre på allsangen med Mamma Mia som tema 😜 Kommentaren om overgangsalderen var for å være litt spydig tilbake siden hun brukte min (unge) alder mot meg 😝 Men det er godt å se at man aldri blir for gammel til å drite seg ut 😝 de er litt røde på ørene der de går og prøver å rydde opp i hagen samtidig som de skal snakke med alle de holdt våkne i natt 😝😝 Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #43 Skrevet 27. juli 2014 Jaja, hevnen er søt 😍 det er nydelig sommervær, ungene har vannkrig utenfor naboens soverom og hagen deres ser ut som et bomba horehus 😄blir nok en deilig dagen derpå for dem 😄 Og jeg unner folk en fest og syns det er koselig å høre latter og stemmer, men musikk på full pinne etter kl 23 syns jeg er unødvendig av voksne folk. Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Jeg er heller ikke så entusiastisk til allsang i nabolaget til tidlig morgen, men en sjelden gang en fest? så tar du hevn på den måten? Personlig synes jeg du virker ganske smålig. Hadde det vært sånn hver uke/mnd hadde jeg skjønt deg. Anonymous poster hash: 864ab...0f1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #44 Skrevet 27. juli 2014 Det var ikke vors, men fest som varte til kl 4 a med allsang av Dancing Queen som avslutning Det er veldig sjelden de har fest, men jeg syns likevel ikke det er greit å holde hele nabolaget oppe hele natten. Sendte dem ikke de beste tanker når jeg måtte stå opp med ettåringen kl 6, etter ca 2 timers søvn. Selvsagt er det ok at førtiåringer koser seg, men det hadde nok ikke blitt aksepteret at nabolagets ungdommer holdt det gående så høylydt (de pleier jo også å avslutte rundt kl 23 da de drar til byen. Fint med festlig lag og stemmer og latter er bare koselig, det er musikken jeg irriterer meg over og som vekker barna. Hi (Lurer på om jeg skal fylle i bassenget og la barna få ha vannkrise like utenfor soverommet deres nå) Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Det som irriterer meg med innlegget ditt er at du liksom presiserer at det er gamle 40 åringer som har fest. Hadde du bare skrevet "naboen har fest til kl 04 og jeg fikk bare 2 timers søvn"..... Da hadde du hatt min fulle sympati men siden jeg er 41 år gammel dame så synes jeg du fortjener å være trøtt hele dagen! Hvor gammel er du forresten siden du trur man sitter i gyngestolen når man er 40? Anonymous poster hash: 9e6ce...2e6 Innlegget til HI ble skrevet klokken 23...... Å feste utendørs til 04 er noe helt annet, men irriterer du deg så går du bort og spør om de vil tenke på å flytte innendørs snart. Anonymous poster hash: 9d500...cf6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #45 Skrevet 27. juli 2014 Jaja, hevnen er søt 😍 det er nydelig sommervær, ungene har vannkrig utenfor naboens soverom og hagen deres ser ut som et bomba horehus 😄blir nok en deilig dagen derpå for dem 😄 Og jeg unner folk en fest og syns det er koselig å høre latter og stemmer, men musikk på full pinne etter kl 23 syns jeg er unødvendig av voksne folk. Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Jeg er heller ikke så entusiastisk til allsang i nabolaget til tidlig morgen, men en sjelden gang en fest? så tar du hevn på den måten? Personlig synes jeg du virker ganske smålig. Hadde det vært sånn hver uke/mnd hadde jeg skjønt deg. Anonymous poster hash: 864ab...0f1 Jeg tok jo ikke hevn da, det er helt vanlig at barna mine leker i hagen etter kl 10 i helgene. Det var en fleip at jeg skulle sende ungene ut grytidlig for å hevne meg. Det er litt latterlig hvor provoserte mange blir så snart noen klager litt på noe. Jeg klager bare litt her inne. Jeg sa ingenting og gjorde ingenting i går og har heller ikke sagt noe i dag. Jeg ble bare litt overrasket over at det var sånn fjortispreg over festen deres i går. Men siden det skjer så sjelden så er det ikke noe problem Hi Anonymous poster hash: 9cf53...b85
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #46 Skrevet 27. juli 2014 Jeg tenker at de er litt krampaktig livlige og wannabe ungdommer. Hva er galt med å sitte rolig og prate? Ev ta med seg ulyden inn så vi slipper å ha våkne barn til midnatt? Hadde nok vært en annen lyd her inne om de var ungdommer som festet og forstyrret nabofreden Anonymous poster hash: 9cf53...b85 Tror pipen hadde fått en annen låt om det var dine barn som hadde fått tilsnakk om de hylte, lekte og herjet i gaten sent på kvelden. Det er jo den nye trenden; nemlig at barn regjererer og dominerer, og for all del skal få gjøre som de vil. Anonymous poster hash: 40138...c8d
MissMagica Skrevet 27. juli 2014 #47 Skrevet 27. juli 2014 Bor vi på samme plass eller er det flere fossiler som hadde fest i går? Noen hus bortenfor oss var det nemlig ganske høylytt i går til sent på natt. Fossilene sang av full hals og hørtes ut som de koste seg veldig. Det er sommer, det var lørdag i går og selv ur-gamlinger må få kose seg av og til så lenge det ikke skjer så altfor ofte. Så- helt normal oppførsel, vil jeg tro!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #48 Skrevet 27. juli 2014 Mamma-Mia er minst like mye ut som 40 åringene... Hilsen ung og stram 20 åring Anonymous poster hash: 8ca6f...095 Og før du aner så sitter du der 40 år og gauler på noe 20åringen synes er avleggs. Den veien går det med oss alle ;-) Anonymous poster hash: a1619...84f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #49 Skrevet 27. juli 2014 Enig med deg HI. Forsovet ok å ta seg en fest etter førti også, men du holder ikke på å terrorisere nabolaget til langt på natt. Og ja, alderen tilsier at man burde ha fått med seg dette. Hvis du ikke vil si fra selv, hadde jeg sikkert til alles store forskrekkelse ringt politiet. Barn eller ikke, få klarer seg på to timers søvn. Anonymous poster hash: 2ccf8...b9d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #50 Skrevet 27. juli 2014 En fest er en fest. Punktum. Og en ting til.. Flau på deres vegne? En 40 åring er ikke flau over sin "dårlige" musikksmak hvertfall. Det er bare umodne ungdommer som blir flau på andre sine vegne. De koste seg sikkert skikkelig og er ikke så ofte ute som de var før.. Ergo kan det ta enda mere av. At noen synes det er harry og umodent sier mer om dem enn om 40 åringene. Synes jeg det er også lov å si fra.. Og de hadde sikkert dempet seg og beklaget seg. Synes du ror bare verre når folk setter fingeren på ting du sier. Hilsen 33 åring. Anonymous poster hash: 560ad...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå