Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Er i bursdag hos en venninne og brukte lang tid på badet og i klesskapet for å være sikker på at jeg kunne føle meg vel når jeg kom ut, men kom i bursdagen og der sitter en hel gjeng med vakre jenter/damer og nå føler jeg meg som en dritstygg person som ikke hører til her. Hadde det ikke vært for at det er min aller beste venninne så hadde jeg snudd i døra Noen med gode tips for å få en person med skikkelig dårlig selvtillit og sosial angst til å føle seg bedre ved seg selv? Nipper i ett glass vin, men hva i all verden nytter det, blir jo egentlig bare 10 gang verre! Anonymous poster hash: 19c6d...12d
Brennheite Badeand Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Og så setter du deg til og skriver innlegg her mens du er i selskap og lurer på hvorfor du ikke hører til der....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Du vet at de andre sikkert tenker det samme som deg, legg vekk telefonen og begynn å prat med damene. Smil og vær glad, det beundrer folk Anonymous poster hash: db9d8...702
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Hater din egen selvtillit faktisk. Anonymous poster hash: 9f76a...a13
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Jeg sitter kun på tlf mens jeg er på do, så sitter ikke foran de andre, så til deg som mener det er en grunn, den er feil! Du kan være glad du ikke skjønner hvordan jeg føler det blant andre folk, for bare det å komme meg ut er stort for meg å være. Ja, det går an å ha så lav selvtillit så mye at man hater den! Beklager at jeg plagde dere med mine plager, måtte bare få det ut en plass og har fått mye hjelp her før, så derfor jeg skrev her! Anonymous poster hash: 19c6d...12d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Sånn har jeg det å. Mens andre skravler og koser seg, så sitter jeg der uten å si ett ord i timesvis... Anonymous poster hash: 8943a...ffd
Kakespade Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Jeg sitter kun på tlf mens jeg er på do, så sitter ikke foran de andre, så til deg som mener det er en grunn, den er feil! Du kan være glad du ikke skjønner hvordan jeg føler det blant andre folk, for bare det å komme meg ut er stort for meg å være. Ja, det går an å ha så lav selvtillit så mye at man hater den! Beklager at jeg plagde dere med mine plager, måtte bare få det ut en plass og har fått mye hjelp her før, så derfor jeg skrev her! Anonymous poster hash: 19c6d...12d Ok. Det var jeg som skrev legg vekk telefonen og prat med de andre. Regnet med at du satt på do når du skrev innlegget, da du har litt mer sosiale antenner enn å la andre mulig se at du sitter på anonymforum på et nettsted for foreldre? Jeg sa heller ikke at telefonen var grunnen, jeg sa smil og vær glad. Dvs prat med de andre damene du mener er bedre enn deg og ser finere ut, så kanskje du får noen overraskelser som kanskje vil være behjelpelig på selvtilliten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå