Gå til innhold

Inspirert: Er det ikke greit at barn springer på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i en annen tråd at noen mente at man viser lite hensyn dersom barna springer på stranda

stranda. Greit, man springer ikke helt oppi folk, tramper på andres håndduker osv, men ellers mener jeg det bør være fritt fram for både springing og utestemme. Man er tross alt ute.

Anonymous poster hash: 9fdff...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, de som ikke takler at barn løper ute får holde seg inne om det er så fælt.

Anonymous poster hash: fc1b4...273

Skrevet

Nja, det er ikke greit dersom de andre gjestene får sandsøl på seg. Hvis det er tett av folk på stranda, synes jeg ungene skal læres opp til å vise respekt/ta hensyn til andre.

Skrevet

Nja, det er ikke greit dersom de andre gjestene får sandsøl på seg. Hvis det er tett av folk på stranda, synes jeg ungene skal læres opp til å vise respekt/ta hensyn til andre.

Les på nytt det HI skrev, hun skrev ikke tett på folk ol.

Skrevet

Springe fra vannet til sin egen plass hvis det er sand får ikke mine lov til. Kjedelig for de som spiser akkurat da å få sand i maten sin.

Anonymous poster hash: fd12a...860

Skrevet

Som regel ligger man ganske tett på stranden så jeg lærer mine barn at man ikke springer på stranden og spruter opp sand på de andre.

Ser at mange foreldre ikke lærer sine barn å ta hensyn, men det gjør ikke foreldrene til disse ungene heller.

Anonymous poster hash: 3d5c6...911
Skrevet

Les på nytt det HI skrev, hun skrev ikke tett på folk ol.

Har lest. Selv om det er avstand mellom folk, spruter sand etter løpeføtter godt.

Skrevet

HI her.

Nå bor jeg på et sted hvor strendene ikke er overfylt. Jeg tenker mer på unger som løper på gressplener og åpne områder (mulig vi er bortskjemte strendene våre), men som selvfølgelig lager en del lyd. Mener at det må tåles på et slikt sted.

Selvfølgelig løper man ikke så nært andre at men søler sand på dem, aldri vært borti hverken fra mine egne eller andres barn.

Anonymous poster hash: 9fdff...542

Skrevet

HI, jeg mener at barn må få lov til å løpe og ha det gøy på stranden!

Men, selvfølgelig, på en overfylt strand, unngå å sprute sand på andre.

Anonymous poster hash: b5035...57f
Skrevet

Tja til en viss grad må det være lov å bevege seg. Men hadde du reagert på om noen ved siden av deg hadde spilt høy musikk og festet på stranden? Jeg mener det at man skal vise hensyn til andre på offentlige steder. Jeg synes barn skal lære å vise hensyn selv om man er på stranden.

Jeg er nok gammeldags for jeg mener at barn skal lære at løping og skriking ikke alltid passer seg.

Anonymous poster hash: fc6f5...d97

Skrevet

Ikke bare det å spurte sand som er problemet, men også det at det finnes småbarn i vannkanten. Det er ingen grunn til å løpe ut i vannet og dermed meie ned disse eller å sprute.

Anonymous poster hash: 8c66b...fae

Skrevet

Tja til en viss grad må det være lov å bevege seg. Men hadde du reagert på om noen ved siden av deg hadde spilt høy musikk og festet på stranden? Jeg mener det at man skal vise hensyn til andre på offentlige steder. Jeg synes barn skal lære å vise hensyn selv om man er på stranden.

Jeg er nok gammeldags for jeg mener at barn skal lære at løping og skriking ikke alltid passer seg.

Anonymous poster hash: fc6f5...d97

Hvor passer det seg da, hvis ikke på stranden?

Skrevet

Jeg er nok gammeldags for jeg mener at barn skal lære at løping og skriking ikke alltid passer seg.Anonymous poster hash: fc6f5...d97

Hvor passer det seg da, hvis ikke på stranden?

Om du gidder å bruke fantasien din så kommer du nok på flere brukbare alternativer.

Anonymous poster hash: 8c66b...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...