Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Noe spesielt vi bør tenke på? Hva bør vi ha med oss? Hvor lang tid tar det?
fisken2015 Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Turen tar ca halvannen time opp, og noe kortere ned igjen. Mange år siden jeg har gått der, men skal være laget "sti" helt opp nå (steinur). Ha på godt fottøy og drikke så skal du vel klare deg bra :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Kamera :-) God tur! Har selv gått den 3 ganger :-) Anonymous poster hash: 34331...a8b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Turen tar ca halvannen time opp, og noe kortere ned igjen. Mange år siden jeg har gått der, men skal være laget "sti" helt opp nå (steinur). Ha på godt fottøy og drikke så skal du vel klare deg bra :-) Tja, har du med barn kan det fort ta lengre tid.. Vi brukte nesten 6timer totalt tur/retur med eldre barn og en i bæremeis, men da pause underveis og matpause ved platået. Det er mange som tror det er en easy peacy tur, men det er bratt flere steder og enormt med folk nå. Ellers er det å ta med mye drikke, gode sko, litt mat og greie klær. god tur, sinnsyk utsikt og super tur! Anonymous poster hash: 1b2ea...910
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Turen tar ca halvannen time opp, og noe kortere ned igjen. Mange år siden jeg har gått der, men skal være laget "sti" helt opp nå (steinur). Ha på godt fottøy og drikke så skal du vel klare deg bra :-) Tja, har du med barn kan det fort ta lengre tid.. Vi brukte nesten 6timer totalt tur/retur med eldre barn og en i bæremeis, men da pause underveis og matpause ved platået. Det er mange som tror det er en easy peacy tur, men det er bratt flere steder og enormt med folk nå. Ellers er det å ta med mye drikke, gode sko, litt mat og greie klær. god tur, sinnsyk utsikt og super tur!Anonymous poster hash: 1b2ea...910 Også heter det Preikestolen. Anonymous poster hash: 1b2ea...910
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Gikk der for mange år siden. Er en kort fjelltur - men litt bratt. Så til og med en som gikk i dress og lakksko - så det går nok greit for en vanlig norsk familie! Anonymous poster hash: cfb2a...0b2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Mener du PREIKEstolen? Anonymous poster hash: 93089...256
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Godt med drikke, lunsj, lette sommerklær og vindtette klær(det kan blåse en del på toppen. Gode sko er viktig, også nerver av stål... Det tar en stund å gå opp dit med unger, vi var i fjor med 3 barn fra 5 år og ned, det gikk greit, men jeg var veldig nervøs på de bratteste partiene. Det er en kjempeflott tur med nydelig utsikt. Husk å sjekke værvarselet før dere dra, i tilfellet det er meldt regn. Og så må dere selvsagt ha med kamera for å dokumentere turen . Anonymous poster hash: 1f40b...4d5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2014 Jepp, jeg mente preikestolen😉 vi har travet rundt i kongeparken i dag, så blir det en annen type trasking en annen dag. Ikke i morgen, da er det meldt regn😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå