Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan har dere d nå om dagen? Skulle ønsket å få kontakt med noen som forsto meg. Anonymous poster hash: f1057...0ec
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Dytter Du er forresten ikke alene om å være redd nå.. Folk er like redde de og. Med eller uten panikkangst. Anonymous poster hash: bc908...f4c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Har slitt mange år med angst, og innimellom panikkangst, men akkurat den delen klarer jeg å holde i sjakk. Jeg vet ikke hvor lenge, for jeg har en paranoid-diagnose også. Kjemper veldig om dagen!! :/ Anonymous poster hash: a276e...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå