Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Hvordan er det å gå på stranden en dag med dem? Min tuppe er den alderen neste sommer så håper det er mulig å nyte stranden da. Har flott sandstrand her vi bor, men dette året vil hun bare krype ut i sjøen eller spise sanden så blir travelt 😅 Anonymous poster hash: 5f3e5...0ac
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Umulig å si, min digger å sitte i vannkanten å leke, men vandrer gjerne en tur også.
fikas Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Min frøken elsker å være på stranda! Sitter i sanda og leiker, bader mye - elsker å flyte på armringene og svømmer som bare det. Også syns hun det er kjempemorsomt å hoppe fra brygga oppsøker strender hvor vi vet det er mange vi kjenner - da er det mange å leke med for både henne og storebror på fem. 😄 den beste sommeren så langt med strandliv hver dag 🌞
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Da gleder jeg meg til neste sommer. ☀️ Anonymous poster hash: 5f3e5...0ac
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Min er 1 år (Aktiv og kjempetidlig ute) og stranda er helt topp. Ikke like lett å løpe avgårde i sanden, så det ble mye mer avslappende å være der enn andre steder. Hun er supertøfg og elsker å bade og vasse, heldigvis lamggrunt så hun kan gå uti selv. Vi koser oss skikkelig! Hun nyter strandlivet. Du har mye å glede deg til. Anonymous poster hash: 1f8ec...05b
Brennheite Badeand Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Kommer helt an på 1,5-åringen. Min eldste var høyt og lavt og det var lite avslapping. Yngste som er på den alderen nå er særdeles rolig og kan sitte leeeenge og leke med det samme. Da er det digg på stranda
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 det er helt grusomt. Jeg drar kun på stranda fordi han syns det er så gøy. Men han er EKSTREMT aktiv, og sitter ikke stille et sekund, peller på alt, snubler i folks ting, kaster seg ut i vannet uten vett.. Nei gud, det er bare mas.. Anonymous poster hash: a8833...1ff
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 det er helt grusomt. Jeg drar kun på stranda fordi han syns det er så gøy. Men han er EKSTREMT aktiv, og sitter ikke stille et sekund, peller på alt, snubler i folks ting, kaster seg ut i vannet uten vett.. Nei gud, det er bare mas.. Anonymous poster hash: a8833...1ff Og jeg tar GJERNE i mot tips om hvordan er dag på stranda med en veldig aktiv gutt, kan bli alright. Vil så gjerne kose meg med han på stranda. Anonymous poster hash: a8833...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå