Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Har noen av dere gjort det før? Jeg har så lyst å dra en tur ut på byen, nyte en liten dram i sola. Men ingen av mine få venninner har muligheten. Det jeg er redd for er at jeg skal føle meg ukomfortabel. Jeg er så sjenert av meg og har vanskelig for å komme i kontakt med andre mennesker. Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Jeg er redd jeg kommer til å se teit ut der jeg sitter mutters alene å drikker. Hva tenker dere? HI Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Jeg sitter her og vurderer det samme, men må nok si at jeg ender på å ikke dra. Beundrer dem som klarer det. Kafé med en bok er en ting, selv om jeg selv ikke klarer det heller, men kan ikke akkurat ta med meg en bok på byen ;-) Anonymous poster hash: f0fd2...1d4
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Hehe, ja tror nok jeg heller ikke klarer det når det kommer til stykket. Selv om jeg har veldig lyst. Jeg klarer heller ikke sitte på kafe alene. Jeg beundrer alltid de jeg ser som gjør, de ser ofte så naturlig ut. Men når jeg sitter å venter alene på andre på en kafe blir jeg veldig stresset og føler jeg ser ukomfortabel ut. Blir alltid lettet når de jeg venter på kommer. Selv om de bare var fem minutter etter meg føles det som en time HI Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde slitt med det.. hvor skal du liksom sette deg? Det er sikkert stappfullt. I såfall må du prøve å bli kjent med noen? Anonymous poster hash: 06144...fde
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Ja det er slike tanker som stopper meg. Og jeg er jo ikke så god på å bli kjente med mennesker på den måten heller. Og i hvertfall ikke hvis jeg føler meg alene i mengden. HI Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Marriet Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Har gjort det er jo bare å ta seg en drink eller to i baren. Etterhvert kommer du nok i snakk med noen
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Spretter opp en tiger cider å håper jeg får styrken i meg Tror det hadde vært lettere å sotte seg i baren hvis jeg hadde vært singel. HI Anonymous poster hash: 186f9...9c5
It's all about me Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Har gjort det i syden da reisefølget la seg timer før meg, hadde det gøy da. Har også spist alene på Peppes i Norge, følte meg litt dum da så har aldri gjort det igjen. Gå på bar/byen alene i Norge står jeg derimot over.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Ja det er nok lettere i syden. Vi er nordmenn er vel en smule innestengt av oss. Holder oss til oss selv. Blir nok en hjemme kveld. Tror nok ikke jeg har guts til å gå ut alene. Mitt tidligere jeg hadde gjort det. Hva har skjedd? Hehe Takk for svar dere Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Fandens Oldemor Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Ta med deg en bok Da har du noe hyggelig å gjøre, samtidig som du ser ut som du bare trives og er komfortabel i eget selskap. Blir du sittende med mobilen, blir det mer kleint og påtatt. Jeg setter meg aldri i baren, men kan godt sitte på en uteservering eller på et café-aktig utested. Herlig å bare slappe av og observere Hvis man blir lei, er det alltids noen som er på tilbudssiden når det gjelder å snakke. Spes litt utpå kvelden. God tur, kos deg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Da er du tøffere enn meg Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Dratt ut alene mange ganger! Treffer ofte kjentfolk da.. Kjempegøy;) Anonymous poster hash: f70a4...b66
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Nå kjenner jeg ikke så mange. Og de jeg kjenner skal dessverre ikke ut. Men hva med et DIB treff på byen i kveld? Hehe, hadde vært morsomt Anonymous poster hash: 186f9...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå