Gå til innhold

Bleieslutt ved ett års alder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om barn som slutter så tidlig. Lurer på hvordan noe sånt er gjennomførbart?

Min datter bare soser rundt uten mål og mening. Kan sitte på potte i ti sekunder før hun  soser videre. Ikke hadde hun klart å si i  om hun måtte bæsje/tisse heller... 

Anonymous poster hash: 71277...97f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mors teori på dette er at før i tiden ble faktisk barna våte når de tisset på seg.. De ble dermed tidlig bevist på dette og kunne få kontroll. Så det handler kanskje om at man må la barna tisse på seg slik at de forstår sammenhengen?

Skrevet

Se på stammene ute i villmarken i Afrika, ingen der som bruker bleie på ungene. De holdes opp i "tissestilling" hver gang de har sovet eller spist, og de er ikke gamle før de faktisk bare tisser hver gang de holdes i den stillingen. Men jeg er helt sikker på at det skjer uhell der også altså, at de plutselig tisser mamma nedover ryggen ;)

I Kina er det ingen som bruker bleie etter fylte 2 år, du finner ikke bleier som passer en 3-åring på butikken der i det hele tatt. Så andre får det jo til..

Anonymous poster hash: 0a277...21b
Skrevet

Det spørs hvor tidlig du begynner og hvor mye søl du aksepterer ifht så tidlig bleieslutt.

Ved 2 år er det helt realistisk med en "normal" bleieslutt om man begynner jobben så tidlig som du har gjort.

Anonymous poster hash: 680d1...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...